“Gott”

Kök: Asiatiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt prisvärt och goda rätter. Vi besökte Happy Spice flera gånger under vår vistelse. Observera att det tar tid innan maten kommer, men det är värt väntan.

Tack 141sebastiank

Omdömet skrevs 28 juli 2017

vi åt mexikanskt eftersom det var det enda som tilltalade oss på menyn som var helt vegetarisk. Ingen alkohol serveras här. Limejuicen som skulle vara deras no 1, smakade inte gott. Mycket trevlig service och personal!

Tack evamellblom
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Riktigt god inhemsk mat med låga priser. Testa fyra sorters curry (den vegetariska) ni kommer inte bli besvikna

Tack 13 254 769 801 234
Omdömet skrevs 7 november 2016

Vi hamnade här både för middag och frukost. Stora portioner, god mat, något lång väntetid. Trevlig, engelsktalande personal. Frukosten var fantastisk med nystekt roti och färsk frukt. Goda mojitos till middagen. Prisvärt.

Tack KL L
Omdömet skrevs 29 oktober 2016 från mobil enhet

Var här och åt både middag en kväll och frukost dagen efter. Båda är att rekommendera. Ffa frukosten med fruktfat, curd, kaffe och pannkakor. Mums! Även middagen var god med flera goda currys och massa annat att välja bland.
Supertrevlig personal.

Tack Hanna R

Resenärer som tittade på Happy Spice tittade också på

Unawatuna, Galle District

Besökt Happy Spice? Berätta vad du tyckte!