“Bra lägenhet för att vandra i Cairn Gorms”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 5 Skribent
83 omdömen
9 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“Bra lägenhet för att vandra i Cairn Gorms”
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 för en vistelse i juli 2018

Utan tvivel helt funktionellt för att bo 4-6 personer som är intresserade av att vandra. Ligger nära mycket och är välskött om än utan personal. Du fixar det mesta själva (kodbox med nyckel t.ex.). Ingen städning...! Dock inte gratis om du vill köra bara du och frun...

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera