“Enkelt ställe med trevlig personal och goda smårätter.”
Omdöme om Piatsa Estatorio

Piatsa Estatorio
Rankad som nr 22 av 109 Restauranger i Naoussa
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 september 2016 från mobil enhet

Kan rekommendera detta ställe när du tröttnat på att sitta mitt i folkvimlet. Det är härligt att titta på alla barn som leker i parken fast kl är över 21.

Datum för besöket: september 2016
Tack Eva390

Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen två gånger. Vi åt pizza, risotto och olika pastarätter. Pizzan och risotton var väldigt goda, medan pastan var lite medelmåttiga. Helt okej, men inte i samma klass som det andra. Vill du även äta gott, utan att betala överpriser så är detta en perfekt restaurang.

Hur som helst, helt värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack curryivietnam
Omdömet skrevs 10 augusti 2016 från mobil enhet

En väldigt mysig restaurang med god italiensk mat. Vi åt här två dagar i rad & båda gångerna blev vi bjudna på fantastiskt god yoghurtsås med pitabröd till förrätt, samt en liten pannacotta till efterrätt. Väldigt gulligt & trevligt! Maten är god & prisvärd. En varsin pasta/risottorätt & en kanna vin kostade bara 22€. Miljön inne i restaurangen är romantisk & harmonisk. Servicen är också kanon!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 484hannar
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Jag jar noterat att folk verkar sätta sjukt höga bryr på nästan alla restauranger i hela grekiska övärlden. Det flesta är helt ok och så även denna. Du får turiststandard på det flesta och så även här. Vi käkade pizza och kalv. Var helt ok. Inte dåligt, inte speciellt. Fick en liten chokladdessert som avslutning, alltid trevligt.

Datum för besöket: juni 2016
Tack jfrodin
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Vi åt förrätt och varmrätt, besökte restaurangen två gånger under vår 6 dagars vistelse på Paros.
Fantastisk personal som gav bra service.

Ett tips är att prova förrätten "feta cheese pie" det var bara så gott!

Datum för besöket: juli 2015
Tack Linn S

Resenärer som tittade på Piatsa Estatorio tittade också på

Besökt Piatsa Estatorio? Berätta vad du tyckte!