“Gott men stelt”

Kök: Grekiskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe bland gränderna, maten var god och vinlistan (eller snarare vinlistorna) var väldigt(!) uttömmande, med mycket lokalt. Servicen var helt ok, men lite stel och opersonlig. Kan ha varit ett genuint misstag, men den handskrivna notan var kryddad med 10 extra euro när vi skulle gå. Rekommenderas för god mat, men annars lämnar man en del i övrigt att önska.

Tack Simon J

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

En väldigt mysig restaurang i Naoussas trånga små gränder, väldigt populärt och fullbokat jämt! Förstår varför - mycket god mat - en smakupplevelse utöver det vanliga i Grekland. Vi åt cheese saganaki till förrätt, den var suverän med olivmarmelad till! Fläskfilé, kebab och chicken souvlaki till huvudrätter - allt mycket gott. De bjöd på en underbar "baklava-vaniljkrämsefterrätt" som smälte i munnen. Yemeni rekommenderas starkt!! Men ring, eller gå dit, formuläret på webben funkade inte.

1  Tack annaemanuelsson
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket god mat och riktigt bra service. Alla förrätter och huvudrätter var fantastiska och vinet med.
Starkt Rekommenderat!

1  Tack Olga B
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Kan rekommendera denna resturang. Bra priser, lagom portioner. Vi beställde till förrätt: tzatziki med bröd och till huvudrätt: fläskfilé med mos, havsabborre med grönsaker och rödbetstryffel risotto. För oss 3 personer kostade det drygt ca 60 euro.Allting smakade gott. De bjöd på efterrätt Trevlig personal och mysig miljö. Beställ bord i förväg för denna resturang är populär.

1  Tack Liza9193
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Varierad meny, lokala produkter. Mycket god mat till rimliga priser. Servicen var fantastisk med appetizer och efterrätt på husets bekostnad. Boka bord om du planerar en middag framemot 9-tiden. Helt enkelt en restaurang man mer än gärna återvänder till!

1  Tack Lotta M

Resenärer som tittade på Yemeni Taverna tittade också på

Naoussa, Paros

Besökt Yemeni Taverna? Berätta vad du tyckte!