“Rekommenderas!”

Rankad som nr 55 av 108 Restauranger i Naoussa
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Helt nyrenoverat och oväntat bra mat. Läget är fantastiskt längst ut i hamnen och serveringen snabb. Bra rätter för vegetarianer/gluten/laktos etc. Vi åt fyra olika rätter och alla blev nöjda.

Tack Kala70

Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Kvällen vi var där var det också ett stor sällskap som firade ett bröllop, vilket verkade stressa personalen otroligt. Likväl tycker jag ändå att alla gäster ska få samma uppmärksamhet. Ingen berättade om dagens fisk, vilket det gjorde för andra gäster. När jag sa att jag ville ha bubbelvatten vände dom direkt och antog att min sambo ville ha samma sak utan att fråga. Överlag var bemötandet från personalen väldigt kort, stressat och nästan som att vi bar till besvär. Maten var dock väldigt väldigt god. Vid delade på auberginechips med tzatziki och sedan varsin hummerpasta till huvudrätt. Drack en öl och ett glas vin - 82€. Dyrare än genomsnittet, men väl värt pengarna och ett skönt avbrott från alla souvlakis och calamares som smakar likadant överallt. Vi

Tack jfrodin
Omdömet skrevs 15 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt bra restaurang. Något dyrt men de är de värt på semestern. Vi var där 3 ggr på en vecka och var lika nöjda varje gång

Tack Nikolaos V
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Ett fantastiskt läge, meny helt ok men en usel service( bla ville servitören att vi skulle plocka undan vår förrättstallrikar när han kom med varmrätten, dvs de hade inte tagit ut dessa innan de serverade nästa rätt) Inte ett ställe att rekommendera.

Tack Evvvvvva
Omdömet skrevs 29 juni 2015 från mobil enhet

Är du ung och turist så ska du inte gå hit, vi väntade i 30 minuter på att få notan och blev ignorerade av 3 servitörer. Maten och utsikten från kajen var fin men allt annat var jättedåligt

Tack Gustav O

Resenärer som tittade på Barbarossa tittade också på

Besökt Barbarossa? Berätta vad du tyckte!