“Pelle”

Rankad som nr 2 av 41 Restauranger i Ko Samet
Bra för: Romantiska möten, Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Skön miljö med mycket god mat som ligger prismässigt i nivå med övriga restauranger i omgivningen. Rekommenderas.

Tack Pelle F

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Maten är ok — inte mer. Vi fick fel mat upprepade gånger under vårt besök, det tog lång tid att få maten och personalen rörde till beställningen. Maten är ok inte mer. Undvik croque mouseiur!

Tack flisao
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

En restaurang på Samed Villa Resort (Ej att förväxlas med Samed Ville).
Restaurangen håller bra standard, precis som resorten i övrigt.
Maten var god med fräscha råvaror, prisbilden rätt normal. Däremot är kryddningen anpassad till västerländsk mat och jag saknar lite av styrkan som man får på en genuin thailändsk restaurang.

Tack jimmy1977s
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal. Maten var ok, standard thai mat. De hade goda smoothies och shakes. Ligger intill stranden fin utsikt

Tack Fanny S
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Bra och smakfull mat. Lite små portioner men lagom som lunch. Åt där flera gånger och blev mätta och belåtna varje gång. Trevlig personal. Fin utsikt . Bra läge på stranden. Rekommenderas

Tack Barbro B

Resenärer som tittade på Samed Villa Restaurant tittade också på

Ko Samet, Rayong Province

Besökt Samed Villa Restaurant? Berätta vad du tyckte!