“Topp! Värt en tur, en omväg och en rekommendation. ”
Omdöme om Restaurang Pärlan

Restaurang Pärlan
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Beddingestrand
Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

På tre hade vi glädjen att prova nästan alla mellanrätter på nya höstmenyn. Vackra, med spännande säsongsinslag och delikata. Ett lite lättare koncept, fritt att mixa efter var och ens önskan. Vi åkte hem imponerade och mätta. Ta en tur hit, det är en pärla.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack 08swe

Omdömet skrevs 25 september 2021 från mobil enhet

Vi prövade en helt ny meny med olika mellanrätter. Fantastiska smaker med gott vin som rekommenderades. Vi är gös, löjrom och dessert med pocherat päron som alla var helt otroliga. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: september 2021
Tack Lena E
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt atmosfär!
Här har vi sydkustens bästa restaurang med inspiration från 60-talets glansdagar. God vällagad mat med de bästa råvarorna.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Nicklas E
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Maten och servicen var väldigt bra. Men hur uteservering var inred, hur borden såg ut osv var väldigt tråkigt. Synd då läget ligger fantastiskt precis vid havet. Det drog ner känslan för vad maten kosta kontra helhetsupplevelsen även om maten var god.

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack CharlesLeChat
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt kungsflundra som var fantastiskt god. Trevlig betjäning och fin miljö med utsikt ut över havet. Finns möjlighet både att sitta inomhus och utomhus.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Erik T

Resenärer som tittade på Restaurang Pärlan tittade också på

Beddingestrand, Skåne län

Besökt Restaurang Pärlan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.