“God fisk!”
Omdöme om Restaurang Pärlan

Restaurang Pärlan
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Beddingestrand
Omdömet skrevs 18 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt kungsflundra som var fantastiskt god. Trevlig betjäning och fin miljö med utsikt ut över havet. Finns möjlighet både att sitta inomhus och utomhus.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Erik T

Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Vilken dold pärla. Tyvärr hade vi redan ätit men stannade för dryckespaus. Kul retroinredning, härlig utsikt o väldigt trevlig personal.
Kommer snart tillbaka o äter.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack Camilla L
Omdömet skrevs 14 maj 2021 från mobil enhet

Riktigt trevligt och gott. Retrokänsla i stil och möblemang, vi fick mycket vällagad mat och utmärkt service. Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Navigator16033973415
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Detta gamla restaurang o dansställe seden långt tillbaka i tiden har åter fått liv. Tror att man har förflyttats tillbaka i tiden när man kommer in. En originalinredning som fått vara kvar. Mycket trevligt
Beställde fish and chips som bör provas. Fantastisk fisk som bara smälte i munnen.
Även högrevsburgaren var utsökt.
Bekanta tog vitvinsmarinerade musslor. Fick bra betyg dom också.
Gillar ni öl, så finns det massor att prova ifrån lokala bryggerier.
Mycket trevlig personal och bra servce

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack LuddeValle
Omdömet skrevs 18 september 2020

Vi var på Pärlan några gånger i vår ungdom, så vi var lite nyfikna på hur där var nu. Vi blev verkligen inte besvikna. Vi blev trevligt bemötta och visades till ett bord ute, det kan inte bli ett bättre läge för en restaurang. Vi åt lunch och vi valde mandelbakad torskrygg med goda tillbehör, det smakade verkligen gott. Broccolisoppan och salladen som man fick ta innan var också jättegoda. Mycket trevligt bemötande och
verkligen prisvärt.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack jelojeso

Resenärer som tittade på Restaurang Pärlan tittade också på

Beddingestrand, Skåne län

Besökt Restaurang Pärlan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.