“Positiv överraskning”
Omdöme om Restaurang Pärlan

Restaurang Pärlan
Rankad som nr 3 av 6 Restauranger i Beddingestrand
Omdömet skrevs 12 juni 2021 från mobil enhet

Vilken dold pärla. Tyvärr hade vi redan ätit men stannade för dryckespaus. Kul retroinredning, härlig utsikt o väldigt trevlig personal.
Kommer snart tillbaka o äter.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack Camilla L

Omdömet skrevs 14 maj 2021 från mobil enhet

Riktigt trevligt och gott. Retrokänsla i stil och möblemang, vi fick mycket vällagad mat och utmärkt service. Rekommenderas!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Navigator16033973415
Omdömet skrevs 3 oktober 2020

Detta gamla restaurang o dansställe seden långt tillbaka i tiden har åter fått liv. Tror att man har förflyttats tillbaka i tiden när man kommer in. En originalinredning som fått vara kvar. Mycket trevligt
Beställde fish and chips som bör provas. Fantastisk fisk som bara smälte i munnen.
Även högrevsburgaren var utsökt.
Bekanta tog vitvinsmarinerade musslor. Fick bra betyg dom också.
Gillar ni öl, så finns det massor att prova ifrån lokala bryggerier.
Mycket trevlig personal och bra servce

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack LuddeValle
Omdömet skrevs 18 september 2020

Vi var på Pärlan några gånger i vår ungdom, så vi var lite nyfikna på hur där var nu. Vi blev verkligen inte besvikna. Vi blev trevligt bemötta och visades till ett bord ute, det kan inte bli ett bättre läge för en restaurang. Vi åt lunch och vi valde mandelbakad torskrygg med goda tillbehör, det smakade verkligen gott. Broccolisoppan och salladen som man fick ta innan var också jättegoda. Mycket trevligt bemötande och
verkligen prisvärt.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack jelojeso
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Jag minns det gamla Pärlan då Nils-Bertil och Kjell drev det för snart 50 år sedan med fullt hus varje helg, många roliga minnen från den tiden! Så fantastiskt roligt att det nu öppnat igen och dessutom med så hög klass!!!
Vi var där en kväll mitt i veckan och åt en mycket god marulk, till detta fick vi ett riktigt bra Chablis vin. Trevlig och kunnig personal och den finaste utsikten ut över havet. Inte så billigt, men värt pengarna. Lokalerna är snyggt renoverade och känns fräscha.
Vill verkligen rekommendera ett besök här!

Datum för besöket: augusti 2020
4  Tack Erik T

Resenärer som tittade på Restaurang Pärlan tittade också på

Beddingestrand, Skåne län

Besökt Restaurang Pärlan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.