“Beddingeglassen”
Omdöme om Beddingeglassen

Beddingeglassen
Rankad som nr 2 av 6 Restauranger i Beddingestrand
Omdömet skrevs 12 juli 2021 från mobil enhet

Glass som smakar mycket. De hemmalagade glasstrutarna är väldigt goda. Vissa sorters glass hade tagit slut vilket var lite trist.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 753eval

Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Stort urval av glass sorter och av tillbehör. Finns många olika varianter i strut och bägare. Värt ett besök om man är i närheten!

Datum för besöket: november 2020
Tack Jenmarand
Omdömet skrevs 26 augusti 2020 från mobil enhet

Bästa glasskiosken i Skåne.

Kiosken har ottoglass i alla smaker och storlekarna är väl tilltagna.

Priserna är helt acceptabla.

Observera att det kan vara lång kö, men det är helt klart värt besväret.

Finns parkering precis intill kiosken och det finns platser att sitta.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack bluearrowp
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Alså Otto glass för mig är myed glass i stora lass. Men här var det lite glass och vilka priser sen 70 kr för 4 kulor o tillbehör rena rånet . Nä tacka o Hej för oss aldrig mer. Blir Åhus nästa gång där är det myed glass i stora lass

Datum för besöket: juli 2020
Tack 939bennyj
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Kanonglass i stora våfflor.
Ett sortiment som slår det mesta.
Ett måste om du passerar och är glassugen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Kalle T

Resenärer som tittade på Beddingeglassen tittade också på

Beddingestrand, Skåne län

Besökt Beddingeglassen? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.