“Supergoda drinkar”
Omdöme om Fran´s Gourmet

Fran´s Gourmet
Rankad som nr 96 av 191 Restauranger i Puerto Rico
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi hamnade på Fran's av en slump när vi sökte efter ett ställe att sitta på en liten stund. Vi beställde varsin jordgubbsmojito - som var amazing!! Vi kände sedan behovet av att testa en vanlig mojito som även den var en av de bättre vi druckit.
Vi fick sedan tips av personalen att testa strawberry daiquirin som också visade sig vara

Tack Malin P

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Vi återkom till denna fantastiska restaurang med underbar mat.
Åt denna gång anklår, underbart.
Kommer att återkomma varje gång vi är i Puerto Rico.

Tack anders41
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Enda stället som jag besökt som tillåter rökning på restaurangen! Förstörde middagen det finns ju en anledning till att Spanien har en lag mor detta!

Tack Lillemor E
Omdömet skrevs 9 december 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande, åt bara lunch här. Club sandwich och öl. Rejält med mat så mätta blev vi. Personalen var kanontrevlig. Mvh Lena o Lennart.

Tack lolAlvesta
Omdömet skrevs 8 december 2017 från mobil enhet

Maten var inte ok och när vi påpekade det blev vi totalt ignorerade. När notan sen kom hade de lagt till saker vi inte beställt eller fått. Välj en annan restaurang!

Tack susmo1

Resenärer som tittade på Fran´s Gourmet tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Fran´s Gourmet? Berätta vad du tyckte!