Spara

från 151,44 US$
från 276,37 US$
från 276,37 US$
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Fin strand, ren och fräsch. Med bra restauranger runt omkring. Finns både solsängar på piren och på sanden.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack Strunt68
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Tycker de e lite för dyrt med hyran av solsängarna,4 euro/ dag blir ju en del.Men de går ju bra att ligga i sanden

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack irenegren61
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Fin strand nära en stråk gata med restauranger och lite shopping. Ni kan ta en färja som utgår härifrån till Puerto Mogan.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack ANNELIE S
Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

En tom strand så här i början på januari. Nu rår ju inte stranden för att vädergudarna vill vara på grinigt humör men det lockar inte oss till den lilla rara stranden. Massor med tomma solstolar. Påklädda människor som promenerar i rask takt. På eftermiddagen kan man se några tappra på simtur :)

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack BirgittaK374
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Ok strand med mörk sand som blir ganska varm att gå i. Restauranger och tillgång till toa finns nära till hands. Finns även Spar butik i direkt anslutning till stranden. Väl värt ett besök.

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack Linda B