“Säkert kort.”

KAI CHINESE RESTAURANT
Rankad som nr 14 av 207 Restauranger i Puerto Rico
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Brukar alltid besöka denna restaurang då vi är i PR. Bra mat till humana priser samt trevlig personal. Den krispiga ankan är supergod men även andra rätter är bra. Denna restaurang är väl värd ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Herodes189852

Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Supergod kinamat till billigt pris! Härliga glada servitriser. Mycket generösa portioner. Krispig anka rekommenderas. Gratisdrinken efter middagen är valfri och mycket tilltagen!

Datum för besöket: november 2019
Tack Lindalinny
Omdömet skrevs 26 mars 2019

Vi var där två gånger och blev mycket nöjda. Särskilt vitlöksräkorna, men även ett par kycklingrätter var mycket bra. Servicen var perfekt. I samband med betalningen blev vi bjudna på ron miel och irish coffe med en rejäl skvätt whisky

Datum för besöket: mars 2019
Tack glasse44
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Tag gärna en promenad upp till Las Olas (nya Puerto Rico)och gå upp en trappa i barcentrat till Kai chinese restaurant. Ankbrösten med apelsinsås är underbara. Personalen är också fantastisk de tar verkligen hand om dig. Det finns mycket god mat, men ankbrösten ligger bäst till för oss. Efter notan får du en" sängfösare" då tar du en taxi till hotellet taxin är billig

Datum för besöket: december 2017
Tack bennehall
Omdömet skrevs 1 januari 2018 från mobil enhet

Helt okej kinamat, vi åt räkor med chili och vitlök och det var fint kryddat och uppskattat. Även nudlar med räkor var bra. Servicen trevlig och snabb och vi bjöds på gott kinesiskt te efteråt.

Datum för besöket: januari 2018
Tack mariaaN1936MF

Resenärer som tittade på KAI CHINESE RESTAURANT tittade också på

Gran Canaria, Kanarieöarna
Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt KAI CHINESE RESTAURANT? Berätta vad du tyckte!