Omdömet skrevs 28 januari 2020

Bodde på detta hotell med helpension. Det mesta var helt perfekt med kanonmat och fantastisk service! Bra spa med duktig personal och både ett innegym och ett litet utegym som är tillräckligt för att hålla sig hyfsat i gång. Solstolarna på taket var kanonbra men dom vid den stora poolen var inte speciellt bekväma! Stort hotellrum med balkong i söderläge och jättesköna sängar! Summering, en bra vistelse där Manuels service och glada o spralliga mottagande i restaurangen slår det mesta!!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack tommys445
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Kære gæst,

Tak for den fantastiske anmeldelse. Vi bliver så glade, når vi hører fra vores gæster, at de har nydt opholdet. Vi håber I snart vender tilbage.

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Underbart ställe, finns inget att klaga på. Maten är suverän. Som många skriver är variationen magisk, sällan man äter samma sak om man själv inte vill på en vecka. Bra vegetariskt utbud.
Personalen är toppen med barnen, leker och busar med dom och får även dom känna sig välkomna vilket vi som barnfamilj tycker är fantastiskt. Spec kökspersonalen tex Manuel
Något som inte framkom innan vi åkte var att 2 h om dagen har även barnen tillgång till spa-avdelningen (inomhus poolen) vilket var väldigt uppskattat av våra barn.

Rek starkt! Kommer med största sannolikhet tillbaka till detta hotell i framtiden

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Dahl0123
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2020

Kære gæst,

Tusind tak for de pæne ord. Det er altid dejligt at høre, når vores gæster har haft et godt ophold. Vi gør meget ud af, at skabe en hyggelig stemning på hotellet. Vi glæder os til at byde velkommen tilbage.

Omdömet skrevs 21 december 2019

Har bott på detta underbara hotell vid åtta tillfällen. Direkt vid ankomst känner man sig välkommen och blir väl omhändertagen. Detta avspeglar sig under hela tiden som man bor på hotellet. Överallt är finns det personal som alltid vill göra sitt bästa för gästerna oavsett var man är. I restaurangen möts man alltid av någon leende vänlig person som dels visar till en ledig plats och som dels är intresserad av att veta hur man mår och trivs. Bland alla dessa kan nämnas Louis, Manuel och många flera. Maten som serveras är mycket bra och varierad. Rätt om man har all inclusive så behöver man knappast äta samma mat två gånger under en vecka. Även service och bemötande i övriga barer är bra. Poolområdet sköts på ett bra sätt med städning varje dag. Skulle vädret mot förmodan någon gång vara lite sämre så finns den fina spaavdelningen att tillgå (det gör den ju annars också). Hotellets läge precis ovanför Amadoresstranden är toppen. Alla rum har balkong och utsikt över Atlanten. Kvällsunderhållningen är av hög klass. Vi kommer säkerligen att komma tillbaka. Detta inte minst för att man alltid träffar "gamla bekanta" vilka, liksom vi, inte heller kan låta bli att återvända.

Rumstips: Om man vill se solnedgången från balkongen bör man inte bo i block 2 närmast receptionen.
Datum för vistelsen: december 2019
Tack ChrEnr
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2019

Omdömet skrevs 8 december 2019

Detta hotellet har det lilla extra. Andra hotell kämpa för att få det men här är det helt normalt.
Förutom närheten till havet, underbara maten, goda dryckerna, underbara spa, mm.
Det som finns här är den äkta viljan att ta hand om gästerna. Därför återkommer vi år efter år. Vi möter tiotal par/sällskap här varje år som återkommer som vi.
Vi kom till hotellet för några dagar sedan, första vi möter när vi går för att äta lunch är Manuel Delgado! Han springer raka vägen till oss och ger oss en välkomnande kram och hälsar oss välkomna. Säg ett ställe där ni bemöts av detta! Han kallar oss ”la familia” och får oss att känna oss speciella och önskade till hotellet. Han är en av så många som jobbar så hårt för att gästerna skall trivas, alla gör detta hela tiden till 100%.
Så förutom allt annat som är så positivt med hotellet så måste vi lyft all dess personal.
Det är Världsklass!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Roam574012
GLORIA_TH, Director de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Dear client,
Thank you very much for sharing your experience with such kind words!
We are pleased to read you have enjoyed your stay at our hotel. Your comfort and satisfaction are our top priorities! We look forward to welcoming you back any time.
Best Regards,
Miguel Suarez
Reception Manager

Omdömet skrevs 29 november 2019 från mobil enhet

Mycket bra hotell Härlig personal! Är supernöjd med allt på hotellet! Både personal och läge på hotellet! Härligt att komma till frukosten och möt Emanuel varje morgon!Sen väntar oss sol och bad vid pilen! Många trevliga aktiviteter varje dag!

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Lisewaresande123
GLORIA_TH, Director de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2019

Dear guest,

We are so pleased to read such a wonderful review, thank you very much for sharing your opinion with us and for including Manuel in your feedback, thank you for rewarding him with your kinds words! Your comfort and satisfaction are our top priorities!

We cannot wait to welcoming you back any time soon.

Best regards,

Miguel Suarez