Omdömet skrevs 26 mars 2019

Bra hotell med vänlig och hjälpsam personal, poolen är uppvärmd till 26 grader, rent och välstädat överallt. Försök att få ett rum med utsikt över poolen så får ni njuta av Sällskapsrese-cenen varje morgon kl 9 när poolområdet öppnar.

Rumstips: Försök få rum på tredje våningen med poolutsikt där är sol hela dagen.
Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack tangare
Omdömet skrevs 6 september 2017

Bra hotell men rummen var lite små, även balkongen var i minsta laget! Superbra poolbar med trevlig personal och god mat. Tyckte poolen var något liten och solstolarna vid den nedre delen av solterassen var det bara gamla solstolar.....Tyvärr passar nog detta hotellet bäst för 60-65 +, det bodde mest äldre här och jag och min man (51+52) sänkte medelåldern när vi kom dit!!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Eva S
Omdömet skrevs 19 mars 2017

Lägenhetshotell ca 8 minuters gångväg ner till Puerto Ricos köpcenter. Hotellet ligger på den östra sidan vilket är bra då man har sol fram till klockan 1600. Hotellet har ungefär 300 rum med pentry och ungefär hälften är sålda för ca 60-70000 euro. Det finns en bra snabbköp, restaurang som är öppen kvällstid, stort poolområde med bra solstolar och poolbar med mat, massage, frisör, manikyr och hela hotellet har ett mycket bra Wi-Fi till ett bra pris. I poolbaren är det gratis Wi-Fi. Rummet är uppdelat i två etage med entré, badrum och sängar på övre delen och tre steg ner finns pentry, soffa, fåtölj och bord med TV. Städningen kunde man önska lite mer av. Vill du titta på TV får du räkna med att det är dyrt. Balkong med tre stolar och bord, tyvärr så kunde man inte se över den höga balkongkanten när man satt ner ett minus. I pentryt saknades inget direkt utan det fanns glas, tallrikar, bestick, vattenkokare, grytor och stekpanna. Spis med två plattor och kylskåp. Safety box mot betalning finns. Badrummet har badkar med dusch, handfat med bra avlastningsyta och hårtork. Bra stor spegel i hallen. Hotellet har sex olika etage och det finns flera små hissar där man kan åka mellan de olika etagen. Det tar ca. 15 minuter att gå ner till stranden.

Rumstips: Lägenhet på de översta etagen i mitten av anläggningen är OK
Datum för vistelsen: februari 2017
4  Tack Kalle S
Omdömet skrevs 1 november 2016

Rymlig lägenhet, trevlig personal och gott om plats att sola. Ingen AC så det kan bli hett på natten ;) Det tog tid att hitta enklaste vägen ner till stranden då vissa trappor inte fanns längre på kartan. Dans uppe i restaurangen varje kväll, ibland dansbandsmusik som vi gillade.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Ragnar K
Omdömet skrevs 25 mars 2016

Bra hotell, både nära till till strand, centrum. Mycket bra restaurang på hotellet med bar som visa fotboll m.m. Bra poolområde med solterass nedan. Ganska lugnt på hotellet. Mycket med trappor och labyrinter men det finns hiss. Ligger en bit upp backen men taxi är billigt ifall man har svårt att gå.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Torsten S