“Fantastiskt! ”

Amadeus
Rankad som nr 119 av 191 Restauranger i Puerto Rico
Kök: Steakhouse
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Började med att vi var ute efter något litet att äta mellan måltider. Slutade med att vi åt där 5gånger under veckan! Skaldjurspaellan är i världsklass! Även deras hot plate fajtas och pizzor är fantastiska! Personalen är också otroligt mysiga och trevliga!

Tack Karin E

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 6 personer, och vi fick väldigt bra service! Maten var väldigt god, eventuellt något i dyraste laget. Personalen var väldigt trevlig och serviceinriktad. Restaurangen var fullsatt och ändå kom maten snabbt, vilket är mycket bra!

Tack Hanna P
Omdömet skrevs 31 december 2017 från mobil enhet

Hektiskt med gäster vid åttatiden då vi kom hit.
Men personalen gjorde sitt bästa och vi fick en trevlig middag.
Pizzan var hyfsad medan pastan höll riktigt bra klass.
Det finns mycket att välja av på menyn och som sagt mycket trevlig personal.

Tack Wazid_1
Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Mycket tillmötesgående personal. Bjöd på det lilla extra. Rikligt och vällagat. Alla tre generationer i sällskapet var helnöjda. Två besök under veckan blev det.

Tack Anders L
Omdömet skrevs 6 november 2017

Vi var där och åt trerätters. Bl.a sjötunga walevska och entrecote. Båda maträtterna var mycket goda. Personalen på restaurangen var trevliga

Tack Lillemor D

Resenärer som tittade på Amadeus tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Amadeus? Berätta vad du tyckte!