Omdömet skrevs 4 februari 2020

Väldigt fint hotell och med fin utsikt. Animation teamet var dock helt underbart de tog hand om oss väl och var mycket trevliga. De hade även aktiviteter hela dagarna vi kunde ta del av! Till och med barnen hade det super roligt!

Tack amaliaholm
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Dear Amaliaholm,

From Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel ****, we thank you for choosing us to spend your holiday in Gran Canaria and for using a few minutes of your time to share your experience.

We are glad that we met your expectations and will be an honor to have you in future holidays.

Omdömet skrevs 4 februari 2020

Hade det väldigt kul och trevligt på Gloria Palace. Personalen var fantastisk och det fanns alltid något att göra. Hotellet ligger nära till allt och har en fantastisk utsikt. Animation teamet gjorde verkligen att jag vill komma tillbaka till hotellet. De hade aktiviteter hela dagarna och var väldigt trevliga.

Restyp: Reste ensam
Tack HelenaAndersson19

Dear Helena Andersson,

Thank you very much for choosing Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel **** to spend your holiday in Gran Canaria and of course for taking the time to write a review of our services and facilities.

It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible.

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vackert hotell med fantastisk utsikt över havet. Hotellet är beläget mellan Puerto Rico och Amadores så två fina stränder som man har promenadavstånd till.
Fin matsal med supertrevlig och varierande matupplevelser. Underhållningen på hotellet var sevärd och hotellets Animation team var mycket trevliga och serviceinriktade. Unga killar och tjejer som tog hand om våra barn på bästa sätt och även underhöll oss vuxna med träning, bingo och andra aktiviteter. Vi är mer än nöjda!

Tack Venture312783
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Dear Venture,

Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel.

May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel.

We look forward to welcoming you again at our hotel soon.

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi va verkligen nöjda med hela vår upplevelse,, Rum som mat o service men vi älskade Animation teamet som gjorde så våra barn älskade stället :-) så stor eloge till erat Animation team !! Dom va verkligen superduktiga med våra barn.
Vilket gjorde att vi kunde njuta lite extra jag o min fru.

Tack Lottanjutare
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Bäste gäst,

Ett stort tack för att du tog dig tid att skriva din recension och även för att du valde Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel**** som residens under din vistelse i Gran Canaria.

Med tanke på hur nöjd du verkar med din vistelse hoppas jag och mina kollegor att vi får nöjet att välkomna dig tillbaka till oss inom en snar framtid.

Bästa hälsningar,
Zuzanna Stepien
Guest Relations Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel****

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Det var sjunde gången vi bodde på detta helt fantastiska hotell som har det bästa läget mellan Puerto Rico och Amatörer. God mat, trevlig personal , helt fantastiskt, trevlig underhållning/aktiviteter både på dagar och kvällar. Vi fick ett rum med underbart läge.
Stort tack till receptionen.
Ulf o Birgitta B

Rumstips: Prata med receptionen, välj block 3 eller 4
Datum för vistelsen: december 2019
Tack GloriaPalaceforever
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Dear Ulf o Birgitta B,