Omdömet skrevs 27 januari 2020

Det var sjunde gången vi bodde på detta helt fantastiska hotell som har det bästa läget mellan Puerto Rico och Amatörer. God mat, trevlig personal , helt fantastiskt, trevlig underhållning/aktiviteter både på dagar och kvällar. Vi fick ett rum med underbart läge.
Stort tack till receptionen.
Ulf o Birgitta B

Rumstips: Prata med receptionen, välj block 3 eller 4
Tack GloriaPalaceforever
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Dear Ulf o Birgitta B,

Thank you for taking the time to share your experience. We are thrilled to see that you enjoyed your time at the hotel.

May I take this opportunity to thank you personally for the very high scores you have awarded us across all departments within the Hotel.

It would be an honor for us to seeing you again in our hotel and to make your rest time as pleasant as possible.

Best regards,

Alberto Freniche
Director/Manager

Omdömet skrevs 30 december 2019

Otroligt bra hotell med duktig, trevlig och hjölpsam personal. Vi blev uppgraderade till en svit fen gånger så stort som ett normalt hotellrum. Bara balkongen var större än ett normalt hotellrum. Sviten hade både dusch samt jacuzzi så det var härligt att ligga där och titta ut över havet, Bassängerna var hyggligt varma. Eftersom vi var där minst fyra dagar så fick vi en gång fritt inträde till Thallassoavdelningen, där fanns även bastu.
Kvällsunderhållningen var ganska hugglig med billigt pris på drinkarna. Hiss gick ned till strandpromenaden och där hade du den ena fina stranden tvåhundra meter till vänster. Valde du att gå till höger så låg den andra stranden på bekväma 700 meter, där fick du en stor stark för 2 euro. Till frukost Cava samt ett någorlunda hyggligt frukostutbud. Saknade dock äkta juice samt riktigt kaffe, men om du tog enkel esprresso i automaten så blev det drickbart, Väl värt att ta halvpension eftersom kvällsmaten var riktig bra samt varierande, Pris på dryck till maten var också rimligt

Tack Tommy T
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Kära gäst,

Tack för din underbara recension och för att du besöker oss.

Engagemang för service och gästtillfredsställelse är huvudfokus och vi är glada över att höra att du har haft din vistelse. Vi är särskilt glada över att vi lyckades gå över dina förväntningar och denna typ av granskning motiverar oss dag för dag.

Om du har några tvivel eller frågor förblir vi till ditt förfogande för allt du behöver.

Chefens assistent

Omdömet skrevs 24 december 2019

Trevlig personal och fint rum med bra säng. Rent och välstädat och väldigt fina pooler uppvärmda till ca. 26 grader.
Jag hade halvpension men tyckte inte middagen var särskilt bra, gick ut och åt några gånger.
Bokade till ett relativt billigt pris men skulle inte betalat fullpris då finns det andra hotell som ger mer för pengarna men kanske inte så lyxigt.

Tack tangare
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 december 2019

Kära gäst,

Tack för din underbara recension och för att du besöker oss.

Chefens assistent

Omdömet skrevs 3 december 2019

Jättefint Hotell med en underbar utsikt . Hissarna ner till strandpromenaden är guld värda
275 meter till centrum och ca 750 m till Amadores beach . kan inte bli bättre .
Härliga sängar och lagom stora balkonger ,

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Mats A
GLORIA_TH, Asistente de Dirección på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2019

Kära gäst,

Tack så mycket för att du delade dina tankar om ditt senaste besök på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel ****.

Jag är mycket nöjd med att läsa att du tyckte om rummet och platsen. Vår personal bränner verkligen för att ta hand om våra gäster och se till att du bara får den bästa servicen och njuter av våra faciliteter.

Jag själv och teamet hoppas uppriktigt kunna välkomna dig tillbaka till hotellet inom en snar framtid.

Assistent Manager

Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Detta hotell har verkligen allt, mycket trevlig personal som välkomnar en med champagne o i lugn o ro få checka in (Maria Andersson en riktig pärla i receptionenalltid superglad o trevlig). Vi hade halvpension som är väldigt prisvärt o det är säkert all inclusive oxå men eftersom vi gillar att bada i havet så är halvpension ett mycket bra val. Mycket riklig frukost med allt verkligen allt o det även på middagen, massor med god mat o frukter mm mm. Olika tema för varje dag i veckan. En härlig spa-anläggning med många bubbelbad. Vi kan verkligen rekommendera detta superhärliga hotell vi kommer garanterat tillbaka

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Rosa369
GLORIA_TH, Director de Relaciones Públicas på Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2019

Kära Rosa,

Tack så mycket för din fantastiska feedback här på TripAdvisor. Jag är glad att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och att du uppskattade rummet, våra faciliteter samt vår trevliga personal.

Jag hoppas vi får glädjen att välkomna dig tillbaka snart igen!

Vänlig hälsning,
Zuzanna Stepien