23 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Priceline222 US$
travelup.com223 US$
Omdömet skrevs 2 november 2021 från mobil enhet

Vi var två familjer som tillbringade en vecka här, och vi hade grymt väder (superstabilt väder på södra sidan) och hotellet var väldigt fräscht och trivsamt. Inga problem att få solstolar, kul aktiviteter och väldigt bra mat. Brant att gå ner till beachen men gick fortare än man trodde och det fanns bussar/taxi om man inte orkade gå upp.
Vi kan verkligen rekommendera detta hotell, väldigt trevligt personal och överlag grymt. Vi ja. även rekommendera att promenera i området, gå ner till stranden, gå längst vattnet och upp igen. Vill man ta en utflykt så är Port De Mogan väldigt mysigt.

Rumstips: Det är en hel del våningar på hotellet och det kan bli lite väntan på hissar ibland men om man vill räkna steg kan man alltid ta trapporna..
Datum för vistelsen: november 2021
Tack robbank2015
Omdömet skrevs 19 september 2021

Hotellet hade ett underbart läge, fin utsikt över playa de Los amadores. Personalen var underbara. Rummen städades varje dag och lakan samt handukar byttes dagligen. Aktiviteter fanns på hotellet. Poolområderna var perfekta. Båda Barnpoolerna var också perfekta. Ja i det stora hela var allt bra. Buffén var stor och det fanns mycket att välja bland. Men den var väldigt smaklös. Man var alltid tvungen att salta på rejält. Det tråkiga med det hela var att min sambo blev ordenligt magsjuk , var sängliggandes de två sista dagarna på vistelsen. Slutade med att han hamna på sjukhuset, med en kraftig infektion I tarmarna. Antagligen från skaldjurspaellan som luktade dåligt. Så det drog ner poängen rejält för hela hotellet och vistelsen.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack H8462APdanielam
Omdömet skrevs 15 september 2021

Fint hotell god mat, god service. Läget fantastiskt, utsikten underbar. Stranden fantastisk.personalen på hotellet fantastiska rent och fint på rummet. Maten var underbart god. Urval av drinkar var dock begränsad.

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med riu.com
Tack Tiinna113
Omdömet skrevs 4 mars 2020

Hotellet låg väldigt vackert men vad gjorde det när vi alla blev magsjuka. Detta trots noggrann hygien med handsprit vid alla måltider och dess emellan. Vi har inte varit drabbade av sådana magproblem så länge vi kan minnas, kan vara 30 år sedan. Men här gick vi ner för räkning med hela batteriet av magproblem. En vecka efter hemkomst mår vi fortfarande inte bra.
Vi åkte på sportlovet, februari 2020.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack ResvanSyster
Omdömet skrevs 1 mars 2020

Vi bodde på Riu Vistamar under sportlovet 2020, och det var verkligen en upplevelse. Bara utsikten var värd varje krona, magiska solnedgångar. Vi hade otur som var på plats vid "La Calima" (sandstormen) men då allt finns på hotellet så behöver man inte lämna området för att ha en bra semester, så vi hade det bra inomhus under stormen. Poolområdet var fantastiskt och det finns solsängar i mängder. Frukost, lunch och middag var fantastiskt, det finns verkligen nåt för alla, i mängder. Dessutom finns det snacksbar med mer än bara snacks. Vi satt alltid på terrassen ute och åt, där var det mysigast. Någon magsjuka fanns inte på plats när vi var där. Åh för att inte tala om personalen, alla trevliga och tillmötesgående och man fick alltid ett "Hola" vid ett möte, oavsett om det var med hotellmanager eller poolskötare. Hotellet ligger på höjden och det är en bit att gå ner till Amadores beach, men för friska pigga ben är det inget problem - det går även gratisbuss om man inte vill gå. Vi åker gärna tillbaka :)

Rumstips: Välj rum högt upp, närmare till allt - reception, restaurang och pool finns på våning 8-12 och det är finast utsikt.
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack linda_O282CJ