Omdömet skrevs 19 februari 2020

Fint hotel, fantastisk utsikt. Tyvärr bjuder buffén också på magsjuka. Veckans utflykt blev ist till doktor för dropp och antibiotika istf till finaPuerto Mogan.

Sonen blev jättesjuk, själv mår jag mest illa efter varje måltid.
Tydligen ett återkommande problem m köket.

3  Tack Margareta F
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Vi bor i rum 593 med utsikt över stranden och som även har kvällssol alla rum har bra utsikt så ingen blir besviken.
Många restauranger och barer så man behöver ej lämna hotellet.
Är här just nu mellan 14-21/2 2020.
Rekommenderar

2  Tack 1Olakarlsson
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Jättefint hotell med trevlig personal. Fina rum med havsutsikt vi bodde på vån 1. Buffén var varierande och jättegod. Fint polområde med gott om solstolar. Hotellet ligger väldigt högt upp men det går gratis buss flera ggr om dagen till stranden.

1  Tack Malin S
Omdömet skrevs 31 januari 2020

Det positiva med stället är utsikten, som är hänförande. Poolområdena är trevliga, dock driver emellanåt fängar av någon bajsodör förbi, vilket förtar en del av den lite lyxigare känsla hotellet försöker förmedla.
Likaså kan man konstatera, att man definitivt ska undvika att åka hit om man inte gillar att bli magsjuk. Trots div försiktighetsåtgärder åkte vi på det båda två. Och fler med oss har vi hört o läst. Ett återkommande problem som man inte verkar få bukt med, och som sannolikt beror på de gigantiska bufféerna, som för övrigt är det enda man som gäst har att välja på - till frukost, lunch och middag.
Rummen är ok och sängarna bra, liksom balkongen med havsutsikt.
Sammantaget; vi har rest mycket, men skulle inte rekommendera våra vänner att åka hit.

Datum för vistelsen: januari 2020
3  Tack Puma0226
Omdömet skrevs 29 december 2019

En trevlig vintertripp med sol och bad. Bra service och bra boende. Mat helt ok, kunde varit bättre variation på huvudrätten. Bättre sittmöjligheter i foajén med fler bord och stolar, för övrigt helt ok.

Datum för vistelsen: december 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med riu.com
Tack Assarsdotter2019