Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Professionellt och spännande upplevelse.

Omdömet skrevs 9 april 2018

från 84,07 US$
från 75,59 US$
från 45,64 US$
Omdömet skrevs 9 april 2018

VI blev hämtad i Puerto de Mogan, en bit från Puerto Rico hamnen, ingick i priset på sjuttio Euro för sex timmers kryssning, Pr person. En båt i toppskick och två ytterst trevliga i manskapet. Totalt var vi sex fiskare ombord, och totalt med 12 linor på släp, med olika beten. Det gungade ganska ordentligt denna dag, men vi fick sjösjukepiller vid avfarten, som vi i och för sig inte behövde. I hamnen i Puerto Rico fanns ett halvdussin havsfiske båtar, det går möjligtvis att pruta om man vill ut en eller flera gånger, men efter min subjektiva uppfattning valde vi en av dom bästa. At vi inte denna dag fick några firrer på krokarna var jo lite otursamt, men inga av dom andra fick några, fick vi veta i hamnen. Ombord fick vi halvvägs lite mat och dryck, men det fantes öl och läsk till rimligt pris ombord dessutom..Liten besvikelse att vi inte fick några bett på krokarna, men vi provar gärna en gång mera..

Datum för upplevelsen: april 2018
Tack Stig N
Hans-Kruit, Public Relations Manager på Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

112/5000
Kära Stig.
Tack för din snygga recension.
Förhoppningsvis ser vi dig tillbaka under din nästa semester.
Ha en bra dag

Hans

Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi åkte två gånger med Cavalier under vår semester vecka och var supernöjda! Fantastisk fisketur med professionell personal! Vi hade tur att få mycket fisk båda gångerna. Åkte med två tonårssöner.

Datum för upplevelsen: januari 2018
1  Tack 272_san
Hans-Kruit, Public Relations Manager på Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2018

Hej Asa, Trevligt att läsa att du har haft dina båda fisketurer ombord på Cavalier. Förhoppningsvis ses vi tillbaka under en av dina nästa semester

Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

En fantastisk resa med valar, havssköldpaddor och flygfisk. Tyvärr ingen fisk men väl mycket sevärdheter trots detta. Mycket trevlig personal och väl omhändertagande. Kommer att åka tillbaka och åka med cavalier igen!

Datum för upplevelsen: oktober 2017
Tack rondJ7509UL
Hans-Kruit, Public Relations Manager på Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2017

Tack så mycket för din mycket trevlig recension. Förhoppningsvis möter vi dig igen ombord på båten Cavalier under din nästa semester.

Hans

Omdömet skrevs 11 mars 2017 från mobil enhet

Vi är hobbyfiskare och åkte för första gången på denna typ av fisketur. Vi var tre vuxna och tre barn på 6-7år som tog en full charter på 3h. Pick up på hotellet ingick tydligen bara på turer på minst 4h fick vi veta när vi efterfrågade detta. Ingen större taxikostnad för oss men vi hade inte hittat den informationen på hemsidan. Besättningen på två man var mycket kunniga, men vi hade önskat att de berättat mer om vad som hände. Tex typ av spön som används, betet, vilken typ av fisk man kan förvänta sig och annan intressant "allmänbildande" information. Vi hade dock turen med oss och när kapten ankrade båten fick vi rätt omgående ett stort napp (en rocka!) som vi fick kämpa med en bra stund till barnens (och vår) förtjusning. Barnen fick även fiska själva och drog upp små plattfiskar, men även en tonfisk. I överlag en mycket trevlig och spännande tur, men som nybörjare hade man gärna också önskat sig lite mer utbildning för pengarna. Inga flytvästar delades heller ut, vilket man kanske önskat till barnen. Trevlig tur!

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Jennali
Hans-Kruit, Public Relations Manager på Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2017

Hello Jenny.
Tack för din recension och det är trevligt att läsa att du och barnen har haft fisketuren . Ledsen att besättningen inte Förklara med hjälp av fiskeredskap, men utan esta información Enkel förflutna du har fångat några fina fiskar. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 september 2016 från mobil enhet

Jag och kompisen åkte med Cavalier på 2 st fisketurer efter bla. Marlin, Dorado och tonfisk.
Allt fungerade perfekt och besättningen gjorde allt för att vi skulle få något på kroken. En Blue Marlin visade sig bakom båten men ville inte hugga. Men så är ju fiske. Men nästa gång, då ska stora fisken fångas Skulle varmt rekommendera Cavalier.

Datum för upplevelsen: september 2016
Tack 245matsb
Hans-Kruit, Public Relations Manager på Cavalier & Blue Marlin Fishing Charters, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016

Tack för den fina och fina fiskedag. Vi ser dig när du nästa vakatie igen tillbaka ombord på båten Cavalier.