“Bästa nånsin”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Ett måste för köttälskare! Det bästa jag ätit på Kanarieöarna. Exellent service. Köttet det mörast du kan äta och perfekt tillagat! Ända minus är kalla tallrikar. Restaurangen rekommenderas o det varmaste. Lino

Tack Ilija Z

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

En inte så stor köttrestaurang en våning upp Bra att få ett bord vid fönster Fick ett papper att skriva in beställningen på Trevligt Lite lång väntan ibland

Tack Ingmar E
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Godaste oxfilén jag har ätit på Gran Canaria. Hit kommer vi garanterat igen och dessutom trevlig service.

Tack Gunilla N
Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Revben och oxfilé, båda rätterna mycket goda och vällagade. Kan inte heller förstå dem som klagat på servicen. Mycket uppmärksamma och trevlig personal.

1  Tack Clifford B
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Vi hade besök av barn o barbarn och sista dagen besökte vi denna favoritrestaurang i Puerto Ricos affärscentrum. Vi blev snabbt emottagna och fick ett bord för fem. Vi beställede vin, öl och jucie. Vi beställde Big Horn Burger, Coleslaw Burger, Revbensspjäll, ytterfile. Maten blev lite försenad då grillen strejkade. Vi fick in lökringar och kycklingklubbor samt öl och vin som kompesation. När vi fick in maten så smakade den alldeles utmärkt. Vi beställde in bananasplit och chocklad fondant till efterrätt och den smakade alldeles förträffligt gott. Personalen var mycket service inriktad, trevlig och hjälpsam. Om ni är i närheten av Puerto Rico så rekommenderar jag verkligen ett besök på denna restaurang. Toppklass!

Tack Kalle S

Resenärer som tittade på Big Horn Steak House tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Big Horn Steak House? Berätta vad du tyckte!