“Fantastiskt”

La cantina
Rankad som nr 52 av 207 Restauranger i Puerto Rico
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Vi såg direkt att detta var ett ställe med klass, och vi blev inte besvikna. Vi satt längts fram mot gatan och åt en fantastisk seafood paella. Mycket trevlig personal. Med vänlig hälsning, Henrik

Datum för besöket: februari 2020
Tack Henrikgoteborgsweden

Omdömet skrevs 27 januari 2020

Vi var sex personer som besökte denna restaurang vid strandpromenaden i Puerto Rico och närmaste granne är Hotell El Greco. Vi fick ett bord inne i restaurangen och vi fick menyn på olika språk och beställde dryck som strax serverades. Vi åt lite olika rätter och bland annat Gordon Blue snittzel och pasta med räkor. Mycket gott och restaurangen är tio i topp i Puerto Rico. Mycket trevlig och serviceinriktad personal med glimten i ögat. Kom inte för sent på kvällen för då är restaurangen oftast fullsatt. Rekommenderas.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Kalle S
Omdömet skrevs 12 december 2019 från mobil enhet

Vi var här 2 kvällar under 1 veckas semester. Den första kvällen satt vi i deras yttre del vid gatan och åt en fantastisk pizza. Fin service! Den andra kvällen hamnade vi längre in i restaurangen och hela kvällen blev som ett kalas!! Vi blev så väl omhändertagna. Underbar service, god dryck och köttet vi beställde smälte i munnen. En upplevelse!

Datum för besöket: december 2019
Tack 906ceciliao
Omdömet skrevs 24 november 2019

Jättemysigt ställe med vita dukar och bra kötträtter. Mycket trevlig personal med bra kunskaper om både mat och vin.

Datum för besöket: november 2019
Tack anders41
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Väldigt bra och lugnt bemötande från första sekund av proffsig personal. Barnvänliga och service-inriktade. Rustik och mysig inredning med härlig atmosfär. Maten var precis det vi bad om. Ligger vid havet!

Datum för besöket: november 2019
Tack lundgrenarna

Resenärer som tittade på La cantina tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt La cantina? Berätta vad du tyckte!