Marina Suites(Puerto Rico)
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Boka nu, betala på plats
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 83 US$/natt.

Bahia Blanca(Puerto Rico)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
1 166 US$
Hotel Altamar(Puerto Rico)
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Trevligt bemötande av personalen i receptionen, god service. Bra lägenhet, bra förvaringsskåp/garderob. Bra matbutik snett över gatan på femte våningen samt en Sparbutik nere vid stranden. Sovrummet vette mot en bergvägg så det var riktigt tyst, loftgång utanför sovrumsfönstret så sov man med öppet fönster så kunde man någon gång höra de som passerade, dock inget problem. Vi hade nya sängar i vårt rum, riktigt sköna. Saknade inget i köket, brödrost, bryggare och vattenkokare, vi åt endast frukost på rummet. Trevligt med vattenflaska i kylen när vi anlände. Städerskan skötte vår diskning, vilket inte är självklart i alla hotellägenheter. Ingen hårtork i vårt rum. Fräsch pool, solsängarna räckte till alla. Trevlig bar/restaurang med underhållning nästan varje kväll, den kunde även avnjutas från balkongen och den slutade alltid vid tiotiden. Bor gärna där igen

Tips för att välja rum: Perfekt utsikt över poolen, hamnen och stranden från rum 207.
  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
1  Tack bbvl1234
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Riktigt fint hotell, fin utsikt, bra läge och trevlig personal. Bodde med min mamma en vecka, ligger nära stranden och shopping center. Delfin safari i hamnen precis vid stranden. Bussar går precis från vägen under hotellet.

Bodde här: maj 2017, reste med familjen
1  Tack Sarah A
Omdömet skrevs 3 mars 2017

Det så kallade sovrummet var 250cm sängen var 220cm en var tvungen att krypa upp i sängen Dåligt med förvaring fick ha en del i resväskan Barderoben var för liten så galgarna var bredare än förvaring Fick ta bort de 2 små skjutdörrarna.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack bennehall
Omdömet skrevs 19 december 2016

Det var andra gången vi bodde på Maracaibo som är ett lägenhetshotell. Vi bodde här 2008. Vi valde hotellet för det utmärkta läget. 3-4 min ner till stranden. Vill man gå till Amadorestranden tar det ca en kvart och är en fin promenad längs med havslinjen. Hotellet har ett litet minilivs i receptionen. Tvärs över gatan finns ett snabbköp.
Nära även ner till centrum med shopping, restauranger och pubar. En kort promenad. Lägenheten hel och ren. Vanlig standard. Balkong m havsutsikt.
Uppvärmd pool och hyfsad restaurang. Trevlig och tillmötesgående personal.

Tips för att välja rum: Bo en bit upp då alla rum troligtvis vätter mot havet. Ju högre upp desto närmre receptionen som låg på 5:e våningen. Vi bodde på 2:dra vån.
  • Bodde här: december 2016, reste som ett par
2  Tack Anette G
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Helt ok lägenhetshotell med lagom stort kök.
Trots att det i beskrivning stod att Internet wi-fi på rummen skulle ingå skull hotellet ha extra betalt för det. Detta innebar att enda stället med fri wi-fi var vid receptionen och när vi väl var där så var uppkopplingen urusel och vi talar nästan år 2017! Ingen fri aircondition på rummet, tilläggskostnad. Känns sådär modernt.
Fint poolområde och bar dock, men rätt slitet hotell på det stora hela. Läge bra med gångavstånd till strand och hav. Hotellet ordnade barbecue ett par kvällar, tyvärr inte prisvärt och rätt dålig kvalitet samt man fick lite kött, ingen dricka ingick, lite turistfälla att se upp med. Enkel lunch vid poolen i baren, helt ok men lite snurrig serveringspersonal. Inte prisvärt men ok lägenhetshotell.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Mvibbe