Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Susanne
Trelleborg, Sverige

Högt uppe på berget…

Omdöme om Hotel Altamar
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 4 feb. 2024från mobil enhet
Högt beläget med en vidunderlig utsikt har man här en mycket bra semester. Bra all-inclusive och fin ala carte. Två uppvärmda pooler, 28 grader, och stora soldäck med gott om solsängar. Gratis buss från hotellet till både strand och Puerto Rico. Stor fin altan och rymliga rum. Vi är mycket nöjda, kan rekommenderas.
Datum för vistelsen: februari 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Guest Experience Altamar, VentasHotel Altamar, svarade på det här omdömet
Svarade 5 feb. 2024
Dear Meander00434887503,
Thank you for taking the time to write in your lovely feedback following your stay at Altamar Hotel.
I´m pleased to read you enjoyed the fantastic views from our facilities, and to hear you found the food, pool and room to be up to your standards.
Your kind comments will be sent to the relevant departments, as I´m sure they will be pleased to read of your experience.
Once again, I´d like to thank you for comments. We would be delighted to have the opportunity to welcome you and your family back in the near future.
Kindest Regards,
0.9 km från Hotel Altamar
Kostnadsfritt wifi
Visa fler hotell i Puerto Rico
Omdömet skrevs 8 januari 2024 från mobil enhet

Pinsamt ving att ni rekommenderar detta hotell.

Så skitigt, äcklig mat och otrevlig personal.

Hoppas att ni plockar bort hotellet från era resmål så ni slipper förstöra flera semestrar för familjer framåt.

Nu låter jag som en bitter människa men så är inte läget men är så fruktansvärt besviken att jag måste varna andra.

Tack Ving

Datum för vistelsen: januari 2024
1  Tack Mikael H
Guest Experience Altamar, Ventas på Hotel Altamar, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2024

Dear Mikael H,
Thank you for taking the time to write in your review following your stay at Altamar Hotel.
I was very sorry to read that we did not meet your expectations on this occasion. I have shared your feedback with our Management Team to allow them to take this on board and take the remedial action where appropriate.
Once again, please accept my apologies for any disappointment caused during your visit.
I do hope that we can have the opportunity to welcome you back one day.
Kind regards,
Elena Diaz
Guest Experience Manager.

Omdömet skrevs 5 december 2023

Fina lägenheter och utmärkt servis i receptionen. Buffen var ok på frukost och lunch men dålig på kvällen, servitörerna behandlade allinclusive- gästerna som luft trots att dom fick dricks.
Dålig städning, jättedammråttor under sängen.

Rumstips: Ta a'la carte på kvällen eller ät ut. Fina lägenheter men ta med skurtrasa.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack Cruiser20245285256
Omdömet skrevs 6 juni 2023 från mobil enhet

På resa med flickvännen och blev mycket positivt överraskade! Bra och gratis förbindelse med buss mellan hotell och strand. Hade bokat begränsad havsutsikt men fick en utsikt som Inter var begränsad vilket var ett stort plus. Mycket trevlig personal

Rumstips: Ligger högt upp, mindre bra för personer som har svårt att gå i backar
Datum för vistelsen: mars 2023
Tack Q4192JOJ
Omdömet skrevs 29 mars 2023

Jag skriver en recension här eftersom Ving inte tog in mitt omdöme på sin sida.

Altamar var ett ordinärt hotell om man står ut med backhissarna som tar en upp och ner, i ravinen.
Väldigt svårt att hitta till rummet i labyrinterna.

Det fanns en stor och fin ute plats med solstolar, bord och parasoll.
Det blev väldigt varmt på rummen efter att solen stod på hela dagen och någon AC fanns inte , endast ett par takfläktar som vispade runt.

Hyfsade sängar men städningen var lite si och så.
Frukost buffen var bra med mycket att välja på.

Vi bokade en lägenhet med havsutsikt, den fanns om du tittade snett över grannens uteplats, tittade du rakt fram så fick du se hur man bygger hotell i Spanien.

Falsk marknadsföring av Ving , vill du få havsutsikt så ska du boka på vänstra sidan av hotellet.
Lägenheter typ. A och C

Rumstips: Välj lägenheter typ A och C
Datum för vistelsen: mars 2023
Tack Palmis56
Omdömet skrevs 13 februari 2023 från mobil enhet

Tyckte inte riktigt det levde upp till förväntningarna. Åkte all inclusive . Ingen större variation på maten, kändes som man såg ner lite på våra all inclusive gäster, fick ej sitta vid vissa bord. En viss typ av glas. En hiss som man fick vänta på i evighet. Dock otroligt vacker utsikt att det var brant visste vi men inget för rörelsehindrade.

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack daniel e