8 personer tittar på det här hotellet
Orbitz.com222 US$
eDreams239 US$
Travelocity222 US$
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Hotellet ligger fint med utsikt över havet, även att vi bodde långt ner. Allt är bra förutom restaurangens personal som var alldeles för stressade. Hann knappt ge beställningen förarens dom stack iväg, därav blev det missförstånd och fel flera gånger. Tyvärr så var menyn inget att skryta över. Var bättre tidigare när vi har varit där. Frukosten var bra. Dom bör se över sina rutiner.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Janet55631
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Mycket trevlig utsikt, vilket 99 % av hotellen i Puerto Rico har. Ligger ca 25 minuters promenad från både Amadores beach och Puerto Rico beach. Hotellet har en bättre del och en sämre. Vi bodde två vuxna och en 16-åring i den sämre delen. Extrasängen bestod av en soffa som var 70 cm bred, stenhård och ca 170 cm lång. Frukosten var väldigt bra och middagarna var helt ok. Vi firade jul på hotellet och då arrangerades en julmiddag med en meny som var väldigt märkligt komponerad. Oklart ifall det som serverades var någon lokal specialitet men för 80 % av gästerna verkade julmaten ha varit oätlig. Menyn bestod av någon form av laxpaté och inbakad kyckling.

Restaurangpersonalen var till stora delar ganska nonchalant och i vissa fall även otrevlig. Vissas beteende hade aldrig accepterats på en vanlig restaurang.

Poolområdena var fina och hotellet får ett stort plus för gratisbussarna.

Hotellet skryter med att ha ett gym. I gymlokalen, som var fräsch, fanns två maskiner. En till benen och den andre var någon form av maskin för överkroppen som var obrukbar. Det fanns även en motionscykel och en crosstrainer. Sammantaget går det inte ens med den godaste viljan att kalla lokalen för ett gym, vilket var en stor besvikelse.

Sämst av allt var den nonchalanta personalen vilket faktiskt speglar en stor del av gran canaria. Ön har haft turister i snart 50 år vilket faktiskt märks. Det finns nog en del mättnad av turister bland de som bor och arbetar där.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 874jimmya
Omdömet skrevs 3 november 2019

Fantastisk utsikt, fina och fräsha poolområden. Trevliga receptionister och goda drinkar i baren. MEN ingen AC(!) Bara en sliten gammal fläkt som väsnades. Buffén var inget vidare. Serveringspersonalen var stressade och inte vidare trevliga över lag. Städerska hängde upp skitiga handdukar från golvet, under vasken istället för att byta ut de. Sopade inte golvet. Kan tillägga att vi bodde i A-området som inte var renoverat, vilket verkligen inte var värt priset vi betalade!
Men vädret var underbart:D

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Lillalila
Omdömet skrevs 26 oktober 2019 från mobil enhet

Fantastikt fint rum, vi bodde högt upp i grand lite rum. Fin utsikt, men många uppförsbackar och trappor i området. Vi hade hyrbil, så vi hade inga problem att ta oss runt. Personalen var alltid vänliga och hjälpsamma. Deras egna restaurang var väldig bra, med fin service. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack amis65
Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Bodde en vecka med en vän i en utav hotellets typ D-lägenheter (2-rummare)

Hotellet i sig var trevligt, fin utsikt, helt okej lunch och poolområde.

Lägenheten var lite blandat. Längtan hem till ens egen säng var otrolig för sängarna här.. Var stenhårda och hade knappt något som var värdigt att kallas kudde. Ingen AC men två takfläktar, en i sovrummet och en i vardagsrummet. Den ena lät så pass mycket att jag själv sov med öronproppar.

Köket var bra utrustat med tallrikar, glas, kartull och liknande men dessvärre var det någon ohygglig doft i skåpen så undvek till största möjliga mån att öppna dom.

Badrummet var helt okej förutom saknaden utav fläkt.

Städningen var inte heller den bästa då bord inte torkades av och nya handdukar kom lite när det väl passade.

På toppen av moset fanns två hissar som fungerade lite som dom ville och personalen i restaurangen var inte den mest "service-mindade" ..

Men vi fick sol och en fin utsikt, varit med om värre hotell :)

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Maria P