Priceline
eDreams239 US$
Orbitz.com222 US$
CheapTickets222 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2019

Bodde en vecka med en vän i en utav hotellets typ D-lägenheter (2-rummare)

Hotellet i sig var trevligt, fin utsikt, helt okej lunch och poolområde.

Lägenheten var lite blandat. Längtan hem till ens egen säng var otrolig för sängarna här.. Var stenhårda och hade knappt något som var värdigt att kallas kudde. Ingen AC men två takfläktar, en i sovrummet och en i vardagsrummet. Den ena lät så pass mycket att jag själv sov med öronproppar.

Köket var bra utrustat med tallrikar, glas, kartull och liknande men dessvärre var det någon ohygglig doft i skåpen så undvek till största möjliga mån att öppna dom.

Badrummet var helt okej förutom saknaden utav fläkt.

Städningen var inte heller den bästa då bord inte torkades av och nya handdukar kom lite när det väl passade.

På toppen av moset fanns två hissar som fungerade lite som dom ville och personalen i restaurangen var inte den mest "service-mindade" ..

Men vi fick sol och en fin utsikt, varit med om värre hotell :)

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Maria P
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Vi bode I Simon spies svite och är nöjda!
Mycket barnfamiljer men jättebra hotell. God buffé med olika teman varje dag.
Lite lågt till centrum men inget som störde oss så mycket. Bra supermarket I hotellet och bra med 2 poler.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Ida Ö
cmaltamar, Community Manager på Hotel Altamar, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2019

Good morning,

Thank you for taking the time and writing a review.
We're glad that you've enjoyed your stay at Altamar, moreover the hotel facilities and food.
Looking forward to see you again soon.

Best regards,

Omdömet skrevs 17 augusti 2019

Mycket besvikna. Bemötandet från personalen var under all kritik. Otrevliga och ovilliga att ge någon som helst service. Blev påkörs av en servitris med en vagn bakifrån och jag fick syrliga kommentarer, ingen ursäkt. Bad man om något så fick man det inte. Man fick inte fylla vatten i flaskor från restaurangen, vi hade all-inclusive. Det var enbart en drink åt gången så var man 6 personer tvinade dom en att springa fram å tillbaka 6 ggr! Rummet var skitigt när vi kom, duschkabinen sönder och det låg glassplitter under sängen. Acn bestod i en fläkt i taket som lät som en traktor. Lägg pengarna på något bättre!! Maten var dock ok

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Carin8306
cmaltamar, Community Manager på Hotel Altamar, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2019

Good morning Carin,

Thank you for your review. We apologize if your stay was not as you would’ve liked.
We are disappointed we haven’t been able to meet all your expectations. We’re sorry about the room's fans not being strong enough for you , nevertheless, we have the option of renting an air conditioning at our reception.
We usually don't get any complaints regarding or staff, so we'll look into these matter.
We work hard to improve every day, so we’ll take your comment into consideration in order to do so.
Sorry again for the inconveniences caused, we hope you can give us the opportunity to serve you once again in the near future.

Kind regards,

Omdömet skrevs 8 april 2019

Vi tillbringade 2 veckor här i slutet på mars i en club room lägenhet typ C. vi bodde näst högst upp och hade 118 trappsteg ner till poolen, tog hissen upp tillbaka. För att vara ett family garden hotell var det vid vår tidpunkt litet barn men i allt större del pensionärer. Lugnt och fridfullt. Nyrenoverad, bra sängar, dynurval, fanns allt man behövde. Det bästa var den stora terassen med glasräcke o egna solstolar samt matbord för 4 pers.
Som allergiker o astmatiker uppskattade jag väldigt mycket att sängkläder och handdukar tvättades med oparfymerade tvättmedel. Speciellt tack för det! Å andra sidan förvånade det mig att man tillät 2 katter att vistas i receptionen och tom sova i stolarna. Vädret blev varmare efter hand men man hade stor nytta av de små fönsterna ovanpå skjutdörrarna. Gratis busstransport ner till Puerto Rico och Amadores 1 gång i timmen och likaså tillbaka. Gäller att ha koll på tidtabellen. Otroligt bekvämt att kunna checka in bagaget kvällen före o gå direkt till säkerhetskontrollen på flygplatsen.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Nanne M
cmaltamar, Community Manager på Hotel Altamar, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2019

Good morning,

Thank you for taking the time and leaving a review.
We're happy to know that you've enjoyed the stay at Altamar, specially the cleanliness, our friendly staff and our spacious rooms, we always try our best to make our customers stay as comfortable as possible.
Hope tou welcome you back again soon.

Regards,

Omdömet skrevs 5 mars 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger vackert högt upp med underbar utsikt från balkongen
Lägenheter nedanför poolområdet ok
Med bra storlek och planering
Ingen airkondition bara fläktar ger ca 25 C inne sommartid
Hyra av rörlig airkondition kostar 10 Euro/dygn