Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Priceline86 US$
Travelocity88 US$
eDreams82 US$
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Vi valde hotellet för utsikten utan att tänka på platsen. Hotellet ligger ganska högt beläget och att gå ner till byn / stranden är minst sagt utmanande med barn.

Vi har bara en liten i barnvagn, och det är trappor och nivåer överallt på hotellet. En av hissarna var dessutom trasig.

Standarden på hotellet liknar nyproduktion från 70-80 talet. Rummet vi fick hade mycket trä och slitet kök, obekväma sängar mm. Vi hittade en död kackerlacka på balkongen och en under sängen på morgonen så bekämpningen fungerade. Dock uppskattar inte min fru kackerlackor så vi ringde Ving och bytte hotell redan innan lunch.

Poolen har kanonutsikt och är fräsch. Solstolar runt om.

Efter en promenad på 10-15min är man nere på stranden, fantastisk med flera restauranger intill med bra priser. Även affärer och allt man behöver.

För ett par utan barn är detta toppen, dock inte för oss.

Rumstips: Se rummet först, be om ett renoverat och kolla på AC'n fungerar!
Datum för vistelsen: oktober 2019
3  Tack tbsweden
Omdömet skrevs 26 februari 2019

Vi hade en trevlig vecka med mycket sol och bad. Utflykter gjorde vi mest på egen hand. Hotellet var utmärkt med trevlig personal. Mycket rent och fräscht på hotellet. Det var gott om restauranger som man välja mellan. Maten var god på alla de platser som vi besökte.

Rumstips: Vi bodde på våning två och tyckte det var perfekt.
Datum för vistelsen: februari 2019
1  Tack bengtander
Omdömet skrevs 3 februari 2019 från mobil enhet

Enkelt lugnt uppe på höjden,ingen störning av musiken nere från centrum. Många härliga promenader blev det till centrum och Amadores stranden Bra städning, enkel köksutrustning. Återkommer gärna passade oss bra lugnt o behagligt, och toppenväder under 2 veckor ☀☀☀

Datum för vistelsen: november 2018
Tack LiselottFalkenberg
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Enkla men mycket bra utrustade studios. Mycket bra sängar. Dock lite sunkiga golv men fräschare på dom övre våningarna. Fin utsikt över hela Puerto Rico. Trevligt o fräscht poolområde med många nya fina solsängar i plast men dock krävs madrass för att kunna ligga ner, vilket saknades.

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack evamaggan
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Fick av en händelse ett kannonpris på detta hotell och till min stora förvåning hade det kvaliteter som en del betydligt dyrare hotell inte har t.ex. sköna sängar, bra dusch och varmt vatten som var lätt att reglera och bra tryck, flöde.
Enda nackdelen är väl att musiken från köpcentret kan vara enerverande men den tunga gardinen tog det mesta.
Poolen var 26 g varm och väldigt ren och välskött.

Datum för vistelsen: mars 2018
3  Tack tangare