Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Priceline86 US$
Travelocity88 US$
eDreams82 US$
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Enkla men mycket bra utrustade studios. Mycket bra sängar. Dock lite sunkiga golv men fräschare på dom övre våningarna. Fin utsikt över hela Puerto Rico. Trevligt o fräscht poolområde med många nya fina solsängar i plast men dock krävs madrass för att kunna ligga ner, vilket saknades.

Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack evamaggan
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Fick av en händelse ett kannonpris på detta hotell och till min stora förvåning hade det kvaliteter som en del betydligt dyrare hotell inte har t.ex. sköna sängar, bra dusch och varmt vatten som var lätt att reglera och bra tryck, flöde.
Enda nackdelen är väl att musiken från köpcentret kan vara enerverande men den tunga gardinen tog det mesta.
Poolen var 26 g varm och väldigt ren och välskött.

Datum för vistelsen: mars 2018
3  Tack tangare
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Inget lyxhotell men rent och bekvämt boende, fantastisk pool med underbar utsikt. Sängarna var helt ok fast det plastade underläget var obekvämt. Bra med en liten affär att handla frukost och snacks i. Wifi var gratis och fungerade utmärkt, i alla fall på första våningen där vi bodde. Många trappor och backar till hotellet så det kanske inte är optimalt om man inte kan gå obehindrat. Jag kommer gärna tillbaka igen. Vi gick till Amadores- stranden dagligen ca. 45 minuter men det var det värt.

Datum för vistelsen: januari 2017
1  Tack 482evan
Omdömet skrevs 29 mars 2016

Bodde på detta trevliga hotell med härlig utsikt över dalen och havet. Rent och snyggt med ett fint poolområde med samma utsikt. Bra sängar och bra utrustat pentry med bl a kaffebryggare. Jättetrevlig och hjälpsam personal i receptionen. Skulle gärna komma tillbaka!

Rumstips: Alla rum har havsutsikt!
Datum för vistelsen: januari 2016
1  Tack MormorYvonne
Omdömet skrevs 14 mars 2016

Fin utsikt över Puerto Rico . Men jätte dålig Wi-fi som vi har betalat för 30 euro för i 14 dagar . Finns bara två tv kanaler som ljudet försvinner ifrån och dåligt med köksredskap . Kaffekokaren skulle kunna tro att det var vårt barnbarns leksak mycket simpel .

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack lenal91