Omdömet skrevs 23 januari 2020

Ett ganska bra 4-stjärnigt hotell med högt läge. Mycket väntan på olika hissar, eller många trappor mellan alla våningar. Fin havsutsikt, men ligger lite avigt mitt emellan Puerto Rico och Amadores, där de flesta restauranger finns.

Rumstips: Högt upp, färre hissar i vägen för utsikten.
Tack evynilsson
RECEPCION_OCEAN_HILL, RECEPCION på Ocean Hill, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2020

Dear Guest,
Thank you for taking your time to write about your stay at the Ocean Hill.
It is very nice to know that you have enjoyed your holiday with us.
We have taken onboard your suggestions.
We look forward to seeing you in the near future,
Kind regards,
Ocean Hill

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Allt man kan önska av ett hotell.
Två poolområden och möjligheter till sol och avkoppling. Skönt att kunna välja plats beroende på om man vill vara mer för sig själv eller nära andra gäster och poolbar. Stor och fin balkong på rummet med solsängar och sittplats. Sol från cirka 9 - 17 på balkongen. Fin restaurang/buffé som inte alls gav matsalskänsla. Utmärkt mat, fint upplagt i mindre mängder och snabb bra service vid bordet. Dubbelsäng bestod av två separata sängar som tyvärr lätt gled isär. Ingen underhållning på hotellet under vår vistelse, lugnt och skönt men hade varit trevligt kanske en kväll i veckan.

Rumstips: Juniorsvit enrum.
Tack malinkristina88
RECEPCION_OCEAN_HILL, RECEPCION på Ocean Hill, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2020

Dear Guest,
Thank you for sharing your experience in the Ocean Hill.
We are really glad you enjoyed your stay. We will pass on your nice comments to our staff.
We hope to see you again at the Ocean Hill,
Best regards,
Ocean Hill

Omdömet skrevs 15 januari 2020

Mycket nöjd med hotellet. Fräsch och modernt. Sköna sängar (som oftast annars i Spanien är hårda). Bra med parkering som inte kostar extra. Dock bara underhållning på lördagar och hade önskat fler kvällar.

1  Tack CarinaB1447
Omdömet skrevs 28 december 2019

Bodde i en juniorsvit som var över förväntan. Stort rymligt rum med jättestort badrum. Plus för solstolarna på balkongen. Minus för AC som inte verkade fungera, vi hade den inställd på 10 grader men det var inte speciellt kallt i rummet. Inget vi störde oss på jättemycket då det inte var super varmt ute så inget vi valde att klaga på. Vi klarade oss bra. Som många skriver mycket nivåskillnader men mycket trappor finns om man inte orkar vänta på alla hissar eller föredrar att gå istället. Vi hade också all inclusive men är osäkra på om det var värt det. Det finns mycket att välja på vid buffen men är inget för den kräsne. Några saker kan förbättras. Lite synd att tex en riktig mojito inte ingår i all inclusive utan man får en på tapp istället som inte är speciellt god. Dock inte alls dyra priser i baren om man vill köpa sig en ordentlig drink. Har bott på andra hotell med all inclusive där verkligen allt ingått, dock betydligt dyrare än detta. Man får vad man betalar för! Överlag väldigt nöjda med detta hotell och super trevlig personal överallt som ville ens bästa hela tiden. Det ska dom ha eloge för! Skulle rekommendera detta hotell till andra men kanske inte att boka med all inclusive.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack emmafP1833JI
Omdömet skrevs 17 december 2019

Allt var mycket bra på hotell Ocean Hill: Underbar utsikt, härligt rent och välstädat överallt, fina pooler, välplanerad tvårumslägenhet med stor härlig balkong, bra utrustat kök, alla personal mycket trevliga och gav mycket god service!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ylva18