“Europa köpcentra Puerto Rico ”

Restaurante Toro Bravo
Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

VILKET trevligt ställe! God mat, MKT mat och otroligt härlig personal. "Döpte" min otroligt "ointresserad av fotboll" son till "Zlatan" förmodligen pga tatueringar skulle jag tro. Men hur som helst, jättebra matställe med BRA mat. Åt Oxfilé och ville ha den "well done", vilket de lyckades med till 100% UTAN att köttet blev torrt! Stor eloge till kocken den kvällen

Datum för besöket: februari 2020
Tack Safari25976038916
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 846)

Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Efter ha varit hos grannen mitt emot så hade jag lovat att ge dom en chans med. Väl sagt och gjort steg vi in. Bra bemötande vilket är förväntat. Maten gick började komma in extremt snabbt och vi var helt okej med detta, vi tog 2 förätter som var sådär.. såg bra ut men smakade lite för lite. När varmrätterna kom in fick 2 utav oss mat som utannonserat och beställt ... bra kött och bra smaker dock fick jag min oxfilé well done när jag ville ha den medium. Annars var vi nöjda.. bra efterrätt och väldigt uppmärksam personal höjde upp betyget. Mitt tips. Gå till grannen om ni endast ska välja en el guitierra tror jag de hette. Den var topp klass

Datum för besöket: januari 2020
Tack georges k
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Superbra service och trevlig personal. Mycket god mat och mycket mat. Lugn och trevlig stämning i restaurangen, rent och fräscht.

Tack Maria E
Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Beställde fiskrätt som knappt var ätbar, påtalade detta och då blev personalen otrevlig och inkastaren bara skrattade åt oss när vi gick därifrån.

1  Tack MZ1801
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Bra mat bra service. Dyrt. Riktigt bra nötkött. Mört och fint. Utsökt umami. Har besökt flera ggr under flera år

Tack Peter J

Resenärer som tittade på Restaurante Toro Bravo tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Restaurante Toro Bravo? Berätta vad du tyckte!