“Vare sig bra eller dåligt.”
Omdöme om El Gaitero

El Gaitero
Rankad som nr 11 av 207 Restauranger i Puerto Rico
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Brukar besöka denna restaurang då vi är i PR. Maten är vare sig bra eller dålig. Inredning och personal är helt ok.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Herodes189852
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 464)

Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Ett trevligt ställe att besöka med god mat och goda viner till humana priser. Trevlig personal med det där lilla extra! Vill man äta där efter kl 20.00 så rekommenderas att boka bord.

Datum för besöket: februari 2020
Tack saranisse
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Mexican coffee är ett måste för oss varje gång vi är i Puerto Rico. Att personalen spexar till det hela gör bara besöket där ännu bättre!

Datum för besöket: januari 2020
Tack SusannSu
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Grymt käk och riktigt bra och lyhörd personal! Stark rekommenderat! Ät kött och ta efterrätt .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 i betyg

Datum för besöket: januari 2020
Tack georges k
fangelf, Owner på El Gaitero, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Thank you very much for your time in our restaurante
Regards from my Ramon

Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Trevligt bemötande och väldigt bra kött! Vinlistan hade några guldkorn och servitörerna var kunniga.

Datum för besöket: december 2019
Tack 87sirith

Resenärer som tittade på El Gaitero tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt El Gaitero? Berätta vad du tyckte!