“Utmärkt restaurang!”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vi var där två gånger under vår veckolånga vistelse i Puerto Rico. Första gången år vi en underbar lammrätt och andra gången risotto. En restaurang som vi gärna rekommenderar! otroligt vällagad, god mat och trevlig personal! Reservera bord!

1  Tack eleonor807
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 519)

Omdömet skrevs 14 januari 2020 från mobil enhet

Inga inkastare och inga menyer på 16 olika språk. Istället får du kvalitet och service i toppklass. Tyckte synd om folk som satt på restaurangerna bredvid...

Tack 734leifc
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

Mysig liten italiensk restaurang mitt i ett gammalt köpcenter. Fullbokat jämt. Boka bord så slipper du bli besviken. Toppenmat. Tre starters och en huvudrätt rekommenderades. Allt var gott. Fantastiskt värdskap. Den gulliga ägarinnan skar köttet åt mig när hon såg min brutna arm. Det tackar jag extra mycket för.

Tack BirgittaK374
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Mysig liten italiensk restaurang med mycket trevlig personal. Väldigt goda italienska rätter och de bjöd på för- och efterdrink och en mellanrätt. Prisvärt. Passar dock inte för rökare då det inte finns plats att gå undan utan att stlra andra gäster. De har också fel i menyn och serverar chokladfondant fast vi beställde chokladsuffle.

Datum för besöket: december 2019
Tack Segerz
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Mycket bra mat och trevlig personal. Åt det servitören rekommenderade som kvällens mat . Det var lamm som smakade sagolikt.
Gott vin och trevlig miljö.

Datum för besöket: december 2019
Tack helenlindvall

Resenärer som tittade på Cosi Come Sei tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Cosi Come Sei? Berätta vad du tyckte!