“Godaste indiska maten du kan äta i köpcentret”

Happy Valley Indian Restaurant
Rankad som nr 2 av 193 Restauranger i Puerto Rico
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Godaste indiska maten jag ätit under min vistelse, trevlig personal 10 av 10 starkt. Du kommer inte att ångra dig

Tack Büsra Ö

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt Pappadumps till förrätt med många goda såser till det! Sedan åt jag kyckling med stark sås och resten av familjen åt också mat dem var mycket nöjda med! Bra service där dem gärna hjälpte till och tipsade också!

Tack 1976PM
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Har ofta besökt restaurangen pga
Skyltar , med öl 1,5 euro drink 3.99

Grabben var hungrig o jag tog in meny.

Beställde åt mig o grabben
Hamburgertallrik o lammsizzling

Det var så gott att det blev ett
Av mina favoritställen.

Beställde starkt o fick perfekt
Masalasås välkryddad o köttet
Mmmmmmmm

Tack Tony Sleyman A
Omdömet skrevs 26 februari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bra indisk restaurang! Bra smaker och mycket trevlig och hjälpsam personal. Vi gjorde 3 besök här på en vecka. Säger en del..

Tack David S
Omdömet skrevs 6 februari 2018 från mobil enhet

Jättegod vällagad indisk mat. Trevlig personal. Hit kommer vi absolut gå tillbaka igen. Rekommenderas!

1  Tack Sofie I

Resenärer som tittade på Happy Valley Indian Restaurant tittade också på

Puerto Rico, Gran Canaria

Besökt Happy Valley Indian Restaurant? Berätta vad du tyckte!