“Äntligen en restaurang med god mat”
Omdöme om Cinque Sensi - STÄNGD

Cinque Sensi
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Sista kvällen på vår semester och vi tog hjälp av TripAdvisor, sugna på italiensk mat o valet föll på denna restaurang. Otroligt trevlig personal och vår mat var väldigt smaksäker och god. Jag tog spagetti med räkor och tryffel och min man biff med senap och öl. Har nog aldrig sett han njuta av maten på en restaurang som nu

Datum för besöket: mars 2018
Tack boeli2016

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Fin utsikt från restaurangen som känns klassisk med vita dukar. Ätit risotto, pasta, kött, vi har provat det mesta, allt har varit vällagat. Trevlig personal dessutom.
Vårt favoritställe.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Prismedveten
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Fantastisk italiensk mat! Prisvärt! Trevlig och mycket professionell personal! Vacker utsikt över solnedgången, dock kunde inredningen vara lite mysigare. Samtliga i sällskapet var mycket nöjda!

Datum för besöket: januari 2018
Tack woods2ck3
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Litet för sig själv, i Holiday Club, Puerto Calma, ligger en av Puerto Ricos bästa restauranger. Lugnt och gott om utrymme, fantastik utsikt mot solnedgången över hamnen, behagligt soft jazz i högtalarna, mycket trevlig, men inte påträngande, service och, framför allt, utsökt mat. Genomgående italienska rätter och smaker, vällagat och smakrikt. Inget överdåd, men alldeles tillräckligt och mycket gott. Hit vill vi återvända!

Datum för besöket: februari 2018
1  Tack claesn2016
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Det här är inte bra, det här är suveränt!
I Holiday clubhuset har den unga krögaren skapat en helt autentisk italiensk restaurang. Miljön är modern men inte opersonlig. Personalen är kunnig, trevlig och mycket välkomnande. (Att kunna berätta om sitt egna favoritställe i grannbyn och rekommendera ett besök tyder på gott självförtroende och ärlighet)
Maten är fantastisk, vi hittar alla klassiska italienska smaker och kombinationer, men ofta i moderna eleganta presentationer och uppläggningar.
Vinlistan är riktigt bra med mycket italienskt, men även överraskningar som en riktigt bra från Teneriffa!
Som sig bör med italiensk inriktning så är desserterna av hög klass! Att man dessutom levererar en välförsedd avecvagn med en mängd grappa och brandys gör att katten spinner för fullt.
Det här är en av de bästa italienska jag nånsin har besökt, vi var tvungna att återkomma flera gånger för vi ville testa menyn!
Rekommenderas!!!

Datum för besöket: november 2017