Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
795stenl
Grästorp, Sverige

lungt och trivsamt hotell

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 apr. 2023
lungt och trivsamt för den som vill slippa nöjeslivet. bra wifi på rummet. nära till öns bästa strand. servicebutik 30 m från hotellet. mysig poolbarsinnehavare, enklare rätter men fantastisk grill buffé på söndagar
Datum för vistelsen: mars 2023
Resetyp: Reste som ett par
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
2 720 kr
    767 kr
Kostnadsfritt wifi
Visa fler hotell i Puerto Rico
Omdömet skrevs 2 april 2023

Mycket nöjd med hotellet, nära Amadores strand, restauranger, busshållplatser, supermarket. Den perfekta poolen tycker jag, mycket bra städning.
Bong är det bästa med hotellet.👏👏👏👏👏👏👏👏👏. Den personen vet mycket om service..

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack Guide58972517513
Omdömet skrevs 19 november 2018 från mobil enhet

Lika trevligt och bra i år. Städningen jättebra. Jätterent vid poolområdet som nu också är inglasat. En trygghet för alla småbarnsföräldrar.
Hårda sängar. Vi påpekade detta och fick då bäddmadrasser. Sov sedan gott.
Lägenheterna är lyhörda. Tassar under stolarna skulle vara jättebra!
Bong i baren är bara bäst!

Datum för vistelsen: november 2018
2  Tack 618anettek
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Toppen på hotellet läget vid havet ett par hundra meter Poolområdet Lägenheten hade en bra planlösning men behov av underhåll

Sämre var trafiken Gick inte ha fönstren öppna på natten då folk gick förbi hela natten och bilar som gasade i stegringen Obs större altan lika med oväsen

Lägenheter på inre huskroppen är bättre men vet inte om man kan välja det

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack ingmare2017
Omdömet skrevs 28 januari 2018

Mycket trevlig och fin service från personalen. Receptionisten, tror hon heter "Nieve", var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade att vi fick byta lägenhet till byggnaden mot berget, istället ovanför Sparbutiken och gatutrafiken. Hon var helt fantastisk. Lägenheten vi fick var stor och välstädad, bra med köksutrustning t o m en osthyvel fanns och egna solstolar på den enorma terrassen. Städpersonalen höll rent och snyggt, de var glada och trevliga, liksom Mr Bong i baren. Det rådde en familjär stämning på hotellet. Det enda negativa var duschen, munstycke som satt i väggen högt upp och med ett tryck som ur en vattenslang. Hotellet skulle nog spara mycket vattenkostnader på att byta ut till ett funktionellt munstycke med bättre spridning. Vi kommer gärna tillbaka till detta hotell.

Datum för vistelsen: januari 2018
2  Tack Carina J
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Tredje gången i Amadores området, två ggr tidigare på RIU hotellet på toppen av Amadores, mkt bra hotel. Nu denna gång bokade vi på Terazza Amadores, och vi gjorde misstaget att inte läsa omdömen om hotellet. Hela veckan luktade det avföring från brunnar och avlopp. Frukosten var katastrof, kackerlackor vid frukostbordet som var det sämsta vi ätit.
Någon måste varit blind när dom satte fyra FFFF från TUI.
Boka aldrig detta lgh hotell.

Datum för vistelsen: december 2017
2  Tack MathsHellerg