“Appartement spacieux, au calme, et des hôtes ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
6 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 20 december 2014 för en vistelse i september 2014

Datum för vistelsen: september 2014
Resegrupp: Avec mon époux(se) / partenaire
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Clery-sur-Somme, Frankrike
Omdömet skrevs 11 mars 2014 för en vistelse i februari 2014

Datum för vistelsen: februari 2014
Resegrupp: Storfamilj
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 13 2014
Merci à tous les quatre pour vos appréciations qui ne font que nous encourager dans notre démarche d'accueil des gens qui veulent découvrir la Réunion.
Pour nous aussi, ce fut un réel plaisir de faire la connaissance de votre petite famille. Votre simplicité et votre gentillesse nous ont mis vraiment à l'aise. Nous garderons de vous un excellent souvenir. Nous ne manquerons pas de venir vous saluer si nous passons dans votre région.
Merci encore pour cette belle rencontre.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera