Orbitz.com
Prestigia.com
Hurb
Destinia.com
Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Blev rekommenderad detta hotell eftersom vi reser mycket och vill bo bra.
Första intrycket var att hotellet när man kommer in är väldigt mörkt. I april verkar lågsäsongen för detta hotell vara ett faktum, personalen i receptionen pratade knappt Engelska när vi checkade in. När vi kom in på rummet var det inte bäddat eller städat. Såg ut som om någon sovit där redan.
Rummen är otroligt lyhörda. När man låg i sängen eller ännu värre i badkaret lät det som om grannarna var bakom ett skynke. Som om man delade badrum! Från hallen lät det också mycket.
Jag har heller aldrig varit med om att man som boende på hotellet måste betala 35 euro per person för att använda poolen, otroligt! 24 euro per dag att parkera bilen i garaget.
Ett hotell där man betalar dessa priser per natt bör vara mycket bättre.
Frukosten var mycket bra!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack PHBG
Elsa E, Guest Relations Manager på Melia Sol y Nieve, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2017

Thank you for your review of our hotel on Tripadvisor. We are sorry to read that we did not exceed your expectations during your stay with us. We would like to assure you that customer satisfaction is our highest priority.

Feedback like yours is deeply appreciated and we thank you for taking the time to share them.

With this said, we would love the opportunity to recover your trust in us.Please get in touch with us prior to your next stay so we can ensure your next experience at Meliá Sol y Nieve is an outstanding one.

Thank you again and we look forward to welcoming you back.

All the best,

Omdömet skrevs 27 mars 2017 från mobil enhet

Vi fick möjligheten att bi på detta hotell under tre dagar och kan verkligen rekommendera det. Servicen är världsklass och frukostbuffén väldigt god. Det häftigaste är ändå deras spa, helt otroligt bra, spendera ett par timmar här.

Perfekt mitt i byn med gångavstånd till allt. Kör bilen till hotellet och personalen kör sedan ner den i garaget.

Vår upplevelse här var fantastisk!

Lena

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Bergman Event S
Elsa E, Guest Relations Manager på Melia Sol y Nieve, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2017

Tack för din konstruktiv feedback.
Vi vill gärna ha möjlighet att välkomna dig tillbaka och ger dig en mycket personlig erfarenhet. För att göra detta, kontakta vår gästbok Experience Team innan ankomst vid nästa besök och de kommer att se till att du känner dig hemma och tar hand om alla beskriver krav du kan ha.

Lena, Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka på Meliá Sol y Nieve.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Mycket trevligt och snyggt hotell .
Nära till centrumdelen och liftar. Frukosten grym. Bo gärna mot dalen då det är mindre ljud där. Spa är ett måste besök. Lägg gärna någon timme där. Kan varmt rekommenderas

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 280mickeb
Elsa E, Guest Relations Manager på Melia Sol y Nieve, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2017

Tak for din konstruktive feedback.
Vi ville elske at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage og give dig en meget personlig oplevelse. For at gøre dette, kan du kontakte vores Guest Experience Team før din ankomst på dit næste besøg, og de vil sørge for du føler sig hjemme og vil tage sig af eventuelle beskriver krav du måtte have.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Meliá Sol y Nieve.

Bedste hilsener,

Guest Experience Team

Omdömet skrevs 22 december 2015

Bra frukost med det mesta. Buffemiddag med mycket att välja på med saknade twist.
Rummen fina men sängarna var så hårda att vi var mörbultade efter 3 nätter.
Trevlig personal o spa-avdelningen var skön, men var inte välplanerad. Man behöver badmössa förstås.
Nära till liften, soligt o härligt väder vägde upp sömnlösheten.
Karin Olausson

Datum för vistelsen: december 2015
Tack karin o
Omdömet skrevs 27 maj 2014

Högklassigt hotell med bra läge, utmärkt restaurang, bra skidförvaringssystem och ett lyxigt Spa med utsikt över Pisterna!
Ett extra plus att de stekte exvis fisken när du väntade, gjorde matupplevelsen var fantastisk!

Datum för vistelsen: januari 2014
Tack Suther2014