“Strålande service”

Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Conca dei Marini
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Detta är ett magiskt ställe som man måste besöka om man befinner sig på Amalfikusten.

De kommer och hämtar dig på hotellet och kör dig även hem.

Maten är riktigt god och de har en riktigt bra meny där det finns något för alla.

Personalen är väldigt trevliga och tar bra hand om sina gäster.

Utsikten är magisk och priserna är även dem magiskt bra.

ETT MÅSTE ATT BESÖKA!!!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Niklas A

Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Jag fick tips om restaurangen av en kollega som berättade om den goda maten och de rimliga priserna vilket stämde till 100%! Vi var där två gånger under vår fyra dagars vistelse och blev lika nöjda vid båda besöken. Vi var ett större sällskap och alla hittade något de gillade, även de yngsta döttrarna på 10 och 12 år. Restaurangen har en fantastisk utsikt och dessutom fick vi gratis transfer till och från Amalfi.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Pär A
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Vi fick tipset av vårat hotell. De bokade bord åt oss och transport. Restaurangen hämtade och lämnade oss. Vi var så nöjda att vi gick tillbaka två gånger till. Vi läste om deras Limoncello tour och bestämde oss för att boka detta, det ångrar vi inte. Först fick vi se deras citronodling, sen plockade vi citroner som vi använde till att göra egen limoncello. Därefter bjöds vi på en otrolig middag och dryck till, vi fick såklart smaka på limoncellon! Kocken höll i turen och gjorde maten åt oss, en fantastisk man. Rekommenderas varmt! Vi är så nöjda, med tanke på att vi åt där tre gånger under vår fyradagars vistelse i Amalfi borde ni verkligen besöka Le Bonta del Capo!!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Linnea K
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min väninna besökte restaurangen första dagen på vår semester. Sen var vi fast! Alltså maten är fantastisk, personalen var så underbara! Utsikten to die for!! Vi tog olika rätter varje dag i 7 dagar, allt och jag menar allt var sagolikt gott. Jag och min väninna är väldigt kräsna men det här slog det mesta. Glöm inte att boka bord!

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Katarina K
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Familjerestaurang med utmärkt service och härlig mat! Mycket prisvärd jämfört med de flesta restaurangerna i området.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Erika L

Resenärer som tittade på Le Bonta del Capo tittade också på

Besökt Le Bonta del Capo? Berätta vad du tyckte!