“Bästa restaurangen!”

Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Conca dei Marini
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

Vi fick tipset av vårat hotell. De bokade bord åt oss och transport. Restaurangen hämtade och lämnade oss. Vi var så nöjda att vi gick tillbaka två gånger till. Vi läste om deras Limoncello tour och bestämde oss för att boka detta, det ångrar vi inte. Först fick vi se deras citronodling, sen plockade vi citroner som vi använde till att göra egen limoncello. Därefter bjöds vi på en otrolig middag och dryck till, vi fick såklart smaka på limoncellon! Kocken höll i turen och gjorde maten åt oss, en fantastisk man. Rekommenderas varmt! Vi är så nöjda, med tanke på att vi åt där tre gånger under vår fyradagars vistelse i Amalfi borde ni verkligen besöka Le Bonta del Capo!!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Linnea K

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min väninna besökte restaurangen första dagen på vår semester. Sen var vi fast! Alltså maten är fantastisk, personalen var så underbara! Utsikten to die for!! Vi tog olika rätter varje dag i 7 dagar, allt och jag menar allt var sagolikt gott. Jag och min väninna är väldigt kräsna men det här slog det mesta. Glöm inte att boka bord!

Datum för besöket: juli 2017
1  Tack Katarina K
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Familjerestaurang med utmärkt service och härlig mat! Mycket prisvärd jämfört med de flesta restaurangerna i området.

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack Erika L
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt fin restaurang med fantastiskt service och god mat. Utsikt över hela kusten och bokar man bord via telefon kan dem till och med hämta en. Utmärkt pizza men dem hade kunnat skippa musikanten..

Datum för besöket: juli 2016
Tack Philip K
Omdömet skrevs 30 april 2016

Mycket trevlig restaurang. Bra priser, välkomnande generös stämning, god mat. Dom hämtade oss vid hotellet. Vi hann bara vara där två gånger men vi längtar tillbaka.
Hans Göran och Pany.

Datum för besöket: april 2016
Tack Hans B

Resenärer som tittade på Le Bonta del Capo tittade också på

Besökt Le Bonta del Capo? Berätta vad du tyckte!