“Bästa restaurangen!”

Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Conca dei Marini
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Jag och min väninna besökte restaurangen första dagen på vår semester. Sen var vi fast! Alltså maten är fantastisk, personalen var så underbara! Utsikten to die for!! Vi tog olika rätter varje dag i 7 dagar, allt och jag menar allt var sagolikt gott. Jag och min väninna är väldigt kräsna men det här slog det mesta. Glöm inte att boka bord!

1  Tack katarinakarlsson4

Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Familjerestaurang med utmärkt service och härlig mat! Mycket prisvärd jämfört med de flesta restaurangerna i området.

1  Tack Erika L
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt fin restaurang med fantastiskt service och god mat. Utsikt över hela kusten och bokar man bord via telefon kan dem till och med hämta en. Utmärkt pizza men dem hade kunnat skippa musikanten..

Tack Philip K
Omdömet skrevs 30 april 2016

Mycket trevlig restaurang. Bra priser, välkomnande generös stämning, god mat. Dom hämtade oss vid hotellet. Vi hann bara vara där två gånger men vi längtar tillbaka.
Hans Göran och Pany.

Tack Hans B
Omdömet skrevs 12 augusti 2014

Vi spenderade 2 veckor på Amalfikusten och åt gott men ganska dyrt varje dag utom på Del Capo, där vi åt nästan bäst och till otroligt bra priser för denna kuststräcka. Bra, vällagad mat. Antonio fann alltid ett bra bord trots att vi inte reserverade. Vi fick alltid en liten "treat" i form av en limoncello efter maten utan kostnad, vilket är ganska vanligt i Italien, men det hände bara hos Del Capo under vår vistelse. Sista kvällen vi var där hade de utmärkt underhållning i form av italiensk trubadur.

• Atmosfär
Tack Crissie F

Resenärer som tittade på Le Bonta del Capo tittade också på

Conca dei Marini, Amalfikusten
Amalfi, Amalfikusten

Ravello, Amalfikusten

Besökt Le Bonta del Capo? Berätta vad du tyckte!