“Mycket bra!”

Rankad som nr 1 av 14 Restauranger i Conca dei Marini
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juli 21 2016 från mobil enhet

Familjerestaurang med utmärkt service och härlig mat! Mycket prisvärd jämfört med de flesta restaurangerna i området.

1  Tack ErikaSt0ckh0lm

Omdömet skrevs juli 6 2016 från mobil enhet

Väldigt fin restaurang med fantastiskt service och god mat. Utsikt över hela kusten och bokar man bord via telefon kan dem till och med hämta en. Utmärkt pizza men dem hade kunnat skippa musikanten..

Tack Philip K
Omdömet skrevs april 30 2016

Mycket trevlig restaurang. Bra priser, välkomnande generös stämning, god mat. Dom hämtade oss vid hotellet. Vi hann bara vara där två gånger men vi längtar tillbaka.
Hans Göran och Pany.

Tack Hans B
Omdömet skrevs augusti 12 2014

Vi spenderade 2 veckor på Amalfikusten och åt gott men ganska dyrt varje dag utom på Del Capo, där vi åt nästan bäst och till otroligt bra priser för denna kuststräcka. Bra, vällagad mat. Antonio fann alltid ett bra bord trots att vi inte reserverade. Vi fick alltid en liten "treat" i form av en limoncello efter maten utan kostnad, vilket är ganska vanligt i Italien, men det hände bara hos Del Capo under vår vistelse. Sista kvällen vi var där hade de utmärkt underhållning i form av italiensk trubadur.

• Atmosfär
Tack Crissie F
Omdömet skrevs juni 5 2014

Billigt och bra är sällan två ord som går ihop, men här gör det det. Enda orsaken till att stället inte fick en 5a är att restaurangen i sig självt skulle behöva en uppfräschning. Billigaste maten vi åt på Amalfikusten men ändå den näst bästa maten vi hittade. Stället har också gratis skyttel från närbelägna hotell, ta den tro inte ens att ni orkar gå upp, köra egen bil skulle jag inte heller rekommendera på de vägarna. Väl uppe har ni en enastående utsikt över Medelhavet när ni äter er måltid.

• Atmosfär
Tack Dajzz

Resenärer som tittade på Le Bonta del Capo tittade också på

Besökt Le Bonta del Capo? Berätta vad du tyckte!