Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Fint hotell med varierad mat. Mycket underhållande och rolig och trevlig personal runt poolen och på kvällen! Städning varje dag var toppen och rummen var fina med poolutsikt. Rekommenderas verkligen!

Bodde här: september 2018, reste som ett par
Tack Elin S
hotel_responsible, Manager på SunConnect Kolymbia Star, svarade på det här omdömetSvarade 4 september 2018

Dear Elin S,

We would love you to come back and enjoy all those aspects of your holiday once again.

The entertainment team will be here, waiting for you and we all look forward to serving you again.

Thank you for the lovely review and we hope to see you very soon.

Best regards,
Guest Relation SunConnect Kolymbia Star

Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Hade halv pension på detta hotell med min 11 åriga dotter. Kan rekommendera detta hotell speciellt till dom som har mindre barn.
Busshållsplats utanför samt super marker och bankomat.
Helt ok middags mat, frukosten något tråkig samma varje dag./Jani

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack Jani H
hotel_responsible, Manager på SunConnect Kolymbia Star, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2018

Dear Jani H,

Many thanks for your nice review here on TripAdvisor!

It is an absolute pleasure to know that your overall experience was enjoyable here at SunConnect Kolymbia Star.

If you’re traveling to our area soon again, don’t hesitate to call us.

Best regards from Rhodes
Guest Relation
SunConnect Kolymbia Star

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Vid ankomst fick vi veta att vårt rum hade uppgraderats från dubbelrum till familjerum, lyxigt med 2 rum och 5 sängar. Rent och fräscht på rummen. Lite minus :saknades papperskorg på rummen, saknade även någonstans att strosa runt lite om kvällarna.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
1  Tack Stina1966
Svar från företaget:Svarade 3 oktober 2017

Dear Stina1966,
Thank you for praising us with your review and compliments to the hotel.

We will extremely glad to see you again to present you our warm hospitality again.

Best regards,
Guest Relation SunConnect Kolymbia Star

Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Allt väldigt bra på det stora hela: rena rum och lokaler, trevlig personal, pool, barnpool och närhet till buss. Vi hade halvpension med frukost och middag och där fanns allt vi kunde önska med...Vi är supernöjda. Saknar möjligen säkerhetsfack på rummen.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Maria W
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Rent och fint! God mat, men det blir ju lite samma som det är på all all inclusive....Mycket att välja på!
Dimitri tog väl hand om oss på kvällarna, så vi fick vin till maten, som vi ville. Poolerna är fina och det är nära till stranden, det är ett plus. Inga strandparasoll erhålls av hotellet, det tyckte vi var lite märkligt, men det var härligt att ligga vid havet lite, så vi betalade våra 4 euro per plats.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack feelmad