“Off season ”

Rankad som nr 7 av 28 Restauranger i Kolimbia
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Valde ikväll att inte äta på restaurangen på vårat hotel och hamnade här.
Vart varmt välkomnade med handskakning.

Vi tog en mix grill som räckte till 3 pers istället för 2. Mycket gott va det iaf!
Trevlig stämning med grekisk musik i bakgrunden, bra service, rent och fräscht i restaurangen.
Kommer Absolut att besöka igen.

Tack JohanUlrika

Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Jättegott! Inte en pizzeria som Sverige utan en riktig restaurang. Rolig, alert och trevlig personal. Genuint intresse för sina gäster. Stora portioner! Stort urval i menyn både grekiskt och internationellt. Glass eller ouzo onsdag The house

Tack Lotta N
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Mycket trevlig personal som gör allt för att gästerna ska trivas. Snabb service och mycket god mat i stora portioner. Vi åt där sex dagar i rad :) Moussakan med tzatziki var fantastisk god.

Tack sjolinsjo
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Goda pizzor o grekisk mat. Bra service. Ok miljö. Vi åt bra två gånger. Fina råvaror. Rekommenderas.

Tack Robert W
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Restaurangen ser inte så spännande ut vis första anblicken men den fylls snabbt med hungriga gäster på kvällen. Vi var två vuxna och två barn som åt varsin pizza (barnpizza finns), drack rikligt med läsk och vatten för ca 40 euro. Personalen är mycket trevlig och uppmärksam på sina gäster. Snabb service och det går fort att få sin mat. Pizzorna är tunna och goda. Övrig mat provade vi inte, men som andra skrivit här: det är rejäla portioner och ingen lär gå hungrig härifrån!

Tack Alleirbag

Resenärer som tittade på Nikos Pizzeria Restaurant tittade också på

Kolimbia, Rhodos stad

Besökt Nikos Pizzeria Restaurant? Berätta vad du tyckte!