“Hemlagat när det är som bäst”
Omdöme om Taverna Tsambikos

Taverna Tsambikos
Rankad som nr 2 av 27 Restauranger i Kolimbia
Bra för: Större grupper, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Gott från första rätten tzatziki och vitlöksbröd, sen åt vi moussaka, mixed grill och stefado och till sist bjudglassen. Skön atmosfär och trevlig personal och utmärkt service. Vi kommer gärna tillbaka :-)

Tack Hans A

Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Fantastisk restaurang! Man fick vänta en stund på maten men när den kom! Otroligt gott!! Vi lämnade inte ens ett riskorn. Alla tallrikar var tomma. Saganaki mmmmm!! Tsatsikin var grym!Souvlakin var magisk!
Rekommenderas starkt.

Tack mavrikakis84
Omdömet skrevs 10 maj 2018 från mobil enhet

Vår sista kväll ville vi äta gott. Två kvällar tidigare hade vi varit på restaurangen bredvid och blivit riktigt nöjda. Trodde inte att det kunde bli bättre. Men jag måste säga WOW. Vilken god mat. Vi fick vänta en stund på maten, men det var det värt! Vi tog "peppers with tomato and garlic" och "feta in owen" till förrätt, magiskt. Grillade lamm till huvudtätt, mums. Och vilken generös avslutning, glass och hemmagjord pannacotta och en jättegod likör. Vi lämnade restaurangen helnöjda. Samtidigt infinner sig en vemodig känsla"varför upptäckte vi denna pärla sista kvällen".

Tack Magnus d
Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Toppenservice med supergod grekisk mat. Ligger på vägen från Kolymbia om man ska till Seven Springs. Stanna och ät autentisk grekisk mat och dryck! Bästa maten på Rhodos.

Tack Hanna B
Omdömet skrevs 8 maj 2018 från mobil enhet

mycket bra restaurang i en trevlig miljö med äkta grekiska mezedes, vi passerade mycket trevligt !!!

Tack Rudolf N

Resenärer som tittade på Taverna Tsambikos tittade också på

Rhodos, Rhodos stad

Besökt Taverna Tsambikos? Berätta vad du tyckte!