“Taverna Manolis är fantastiskt!”
Omdöme om Taverna Manolis

Taverna Manolis
Rankad som nr 9 av 28 Restauranger i Kolimbia
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

En resturang som är fantastiskt trevlig med härlig personal och bra priser! Ätit på denna restaurang flera gånger under vår vistelse. Äkta grekisk mat med en trevlig inramning! Den bästa restaurangen i byn!

1  Tack julialyxell

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Vi blev stammisar efter första måltiden. Supertrevlig och gästvänlig personal som levererade snabb och proffsig service på grekiskt vis. God och prisvärd mat! Mixed grill for 2 rekommenderas varmt liksom deras souvlaki och gyros. Banana split:en är perfekt att dela.

1  Tack Anders O
Omdömet skrevs 28 april 2018 från mobil enhet

Snabb service o mycket trevlig personal.
God mat och kall öl. Vi var där "off season", men kan tänka oss att det blir ett populärt ställe.

Tack JohanUlrika
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Åt greek plate efter rekommendationer från andra på Trip Advisor. Smaken ok men alldeles för kall mat. Bara 2 som serverade och då det var fullt blev väntetiderna alltför långa. Fick vänta 20 min på notan. Bara kontantbetalning.

1  Tack partillejonny
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Tavernan är ett mysigt litet familjeägt ställe som bjöd på god mat. Gillar du fisk ska du besöka dem.

Tack Henrik K

Resenärer som tittade på Taverna Manolis tittade också på

Kolimbia, Rhodos stad

Besökt Taverna Manolis? Berätta vad du tyckte!