“Rekommenderas starkt!”

Rankad som nr 24 av 108 Restauranger i Ialyssos
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, måltiderna var stora, fräscha och perfekt tillagade. Hela sällskapet på 13 Pers var supernöjda. Otroligt fräsch restaurang och mycket trevlig personal. Efterrätterna är to die for.

Tack MimiH352
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 226)

Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Första intrycket var mycket bra. Fräscht ställe, vänlig och tillmötesgående personal. Vi var två barnfamiljer ( åtta personer) som åt olika rätter. Alla var nöjda. Utbudet av dryck var också bra.

Tack sveavest
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Maten är mycket god, personalen är gästvänlig, rent samt snyggt på toaletterna! Vi tittade på sportevenemangs här då det finns många TVs, wifi fungerar utmärkt! Rekommenderas:)

Datum för besöket: maj 2017
Tack JeanetteA503
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Detta är lätt topp 3 semesterhak som jag har besökt och lätt det bästa i området. Detta är ingen finedining på något sätt men allt är lagat från grunden och väldigt gott. Vi åt där 8 ggr under veckan vi var där.

Maten mycket bra
- Homemade burger både lamm och beef en coleslaw som var grymt fräsch.
- Ribsen
- Gyros
- Saganaki
- Långkok lamm
- mixed greek plate

Man kan byta ut friesen mot sallad.

Dryck

Väldigt många bra ölsorter
Belgiska på flaska allt serveras i glas som hör till.
Chimay
Leffe blond , brun
Duvel

Många bra öl på fat
Peroni på fat
Guiness
Myhos
Alfa

Drinkar bra provade allt från caprinhia , margarita , appletini milshake med rom t.ex

Servicenivån är topp !!

Det enda som vara lite negativt att vissa gånger tog maten lång tid. Inte alla men några få gånger.

Portionerna är gigantiska.

Tack Ari S
Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Bra restaurang, hade glutenfritt både bröd, pasta och pizza. Dock fick man väääldigt mycket mat.....kanske lite överdrivit mycket men absolut gott och prisvärd.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Linda B

Resenärer som tittade på Alkionis Sports Bar & Grill tittade också på

Rhodos, Rhodos stad

Besökt Alkionis Sports Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!