Hotel International
Dionysos Hotel(Rhodos)(Mycket prisvärt!)
Agla Hotel(Rhodos)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

För sitt låga pris var det väl värt pengarna. Rummet var fräscht och hade en mysig balkong och frukosten som ingick var lagom. Allt som behövdes fanns på hotellet och personalen var hjälpsamma dygnet runt! Rekommenderas starkt!

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Michael J
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

De va ett litet men bra hotell, dock inget extra men överlag bra. Badrummet var lite snett och dusch"området" för litet men gjorde inte så mycket.
Jätte trevlig personal och helt okej frukost.
Lite synd att det inte fanns någon pool, men nära till stranden så mycket bra!

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Jossan I
Omdömet skrevs 24 november 2016

Enkelt men prydligt, god frukost, ligger bra till för bad och besök i gamla stan. Endast några hundra meter till Elli eller till Windy beach. Lämpligt för några övernattningar inne i stan. Trevlig och hjälpsam personal, tyst och lugn gata utanför.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack PA49G
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Ganska ok. Litet men fräscht. Väldigt trevlig personal! Frukosten är väldigt modest.. 2 olika bröd sorter 1 sorts skinka 1 sorts ost, kokta ägg, marmelad smaklös yoghurt och honung. Det är ofta slut dessutom. Sängarna är rätt hårda för min smak. Ac betalar man extra för. Ligger väldigt centralt så man har nära till allt.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Michallis Z
Omdömet skrevs 30 oktober 2015 från mobil enhet

Vi har precis bott där en vecka i oktober. Vi är mycket nöjda med veckan. Både hotell och personal.
Hotellet ligger bra till , ett par kvarter från Elli beach.
Det ligger andra fastigheter tätt inpå vid sidorna. På ena sidan hotell astron o andra sidan är lägenheter.
Mitt emot entrén finns en liten diverse butik.
Vi hade skickat mail innan och önskat framsidan högt upp. Fick mycket vänligt svar att de skulle göra sitt bästa.
När vi kom dit så fick vi precis det vi önskat. Dessvärre gick det inte att få två normal breda sängar utan en ganska smal dubbel säng. Många rum hade två sängar men inte just på framsidan.
Rummet hade kylskåp, AC , men tyvärr var Safe boxen i receptionen.
Wifi var gratis på rummet första dagen. Sedan ändrades detta plötsligt och var gratis endast i receptionen.
Personalen var mycket trevlig och det var bra känsla att vara på hotellet.
Frukosten var av den enklare typen och serverades till 9.30.
Man kunde sitta på deras trevliga entré terrass o äta den om man inte ville sitta inne.
Kaffe juice yoghurt honung ägg ost skinka grekisk ost och lite grönsaker.
Gott bröd varje dag.
Enda nackdelen var karaoke baren med hög musik sångare som sjöng på finska varje kväll fram till kl. 23.
Vi led något av detta då vi satt på balkongen.
Men mest tyckte vi synd om de grekiska familjer som bodde bredvid
. Men vi var mycket nöjda med veckan och återvänder gärna till detta hotell.

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
2  Tack AMA190