• Rumservice
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Dionysos Hotel(Rhodos)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 304 US$/natt.

• Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 21/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Det bästa med detta hotell är servicen i och kring köket. Vi åt både frukost och middag de två veckor vi var där. Det var bra service i restaurangen och bra standard på maten. Pool och strand var ok men behöver en uppfräschning. Vi gick bra kontakt med övrig personal och även med de som arbetar i lillaffären strax bredvid hotellet.
Rummen har ok standard. Tar man sig upp på taket så har man fin utsikt över Rhodos stad. Vi hade också utsikt över hamnen och kunde följa fartygen när de gick in och ut.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Anders W
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Fördelar: det var fint o fräscht på hotellet, bra städning, bra solplatser
Nackdelar: låg ganska öde dock var gamla stan nära men där fanns inte så mycket sevärdighter för ungdomar.. Otrevlig personal förutom gubben som jobbade på natten i receptionen. Det var tråkig stämning på kvällen. Maten var inte bra på hotellet. Dåligt wi-fi. För mycket jobbiga barn som tog upp hela poolen. Jag rekommenderar inte detta hotell för ungdomar eller par. Inte nära till någon fin strand heller.. Fanns inte heller nån bra supermarket i närheten. Kommer inte bo här igen.

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
3  Tack Malou H
Omdömet skrevs 30 juli 2016

Väldigt trevligt hotell, lagom stort med allt man kan önska. Bra/god frukost och poolbaren med sin alltid trevliga personal. Rummen var stora och fräscha, balkongen ganska stor. Städningen på rummet var dock inte bra, där fanns mer att önska. Gratis wi-fi som inte fungerade särskilt bra.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack PettES123
Omdömet skrevs 1 maj 2016

Ett lägenhetshotell som är okej för barn familjer och dom som inte söker party party.
Det ända som drog ner betyget en smula va den buttra äldre kvinnan som jobbade i receptionen ! hennes mottagande va under all kritik och sen va hon sur hela veckan och hälsade inte ens på oss å det va för att hon hade fel angående vår bokning!
hon va tråkig.
Men som tur va så fanns det en andra.
Städet va det så där med.

• Bodde här: april 2016, reste med vänner
1  Tack SusanneNaemie
Omdömet skrevs 7 mars 2015 från mobil enhet

Jag har nu bott här 3 gånger och tycker att läget och pool området gör att det känns väldigt trivsamt. Två rums lägenheterna är också bra med stora balkonger. Bra AC och väldigt trevliga städerskor. Jag har bott där både med kompisar och med hela familjen. Alltid lika trivsamt.

Bodde här: mars 2015
Tack Meelina