• Rumservice
Dionysos Hotel(Rhodos)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 307 US$/natt.

Boka nu, betala på plats
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 228 US$/natt.

getaroom.com
TripAdvisor
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Ett av de värsta hotellen jag har besökt! Ligger i hjärtat av bargatan vilket är ett plus men om man bara viskar efter 23:00 öppnar nattvakten dörren utan att knacka. Vill du ta med besök under kvällen kostar det 20 euro, alltså vill du ligga tar hotellet betalt för det. Dåligt planerat badrum, finns knappt eluttag i rummet utan vi fick köpa en förlängningssladd. Man får bara en bricka vilket betyder att om man är i grupp måste man planera vem som ska ha nyckeln och vart man ska lägga den. Finns massvis med hotell nära bargatan, välj hellre ett annat. Städerskorna var de som gjorde hotellet, mycket trevliga och noggranna med städ under omständigheterna och de dåligt planerade rummet. Ge gärna "dricks" till dom. Vill du hålla förfester och njuta av din semester välj hellre ett annat hotell.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Mir R
EuropaMngmnt, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων på Europa Hotel Rooms and Studios, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017

Dear Mir R,

Thank you for taking the time to pass on some of your suggestions to us! Allow us only to inform you that like each hotel has its own policy, so Europa hotel does. Our central location,close to the bar street, obliges us to enforce a strict quiet time zone from 23:00 to 07:00, to ensure a relaxed night for quests who want to sleep. On reported disturbance complaints, our night supervisor happens to enter the room, when guests cannot hear him knocking due to noise, or because they are at the balcony.
We really take seriously guests' safety and follow certain rules for room keys and unregistered visitors, according to Greek legislation and based on our experience through the years.
We give one room key at check in time, while a second one can be given by signing and accepting liability. Kindly, note down also that our Front desk offers 24 hour service, so entrance to the room is anytime available.
As for unregistered visitors, access to guest rooms is an exclusive privilege of registered hotel guests only. Visitors are welcome to use our public areas.
In order to spend the night in the room, Guests will be required to sign in their visitors at the Front Desk, with an Id or Passport and will be required to pay a 20,00 Euros cover charge per person, including breakfast.
We acknowledge the fact there are many worthy hotels around the area but we are really proud of our guest service orientation and focus on safety of our young guests who visit the bar street.

Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Läget är perfekt och det är väldigt lugnt på hotellet så här i början på Maj. Mycket trevlig städerska som skötte om rummet perfekt och handdukarna byttes varje dag. Bra service i receptionen och trevlig personal. Poolen och faciliteterna är inget att skryta över, men här bor man inte för att hänga på hotellet hela dagen, Rhodos stad finns ju utanför dörren. Perfekt om man reser för att festa/sola och inte vill spendera så mycket på boendet. Bra sett till vad man betalar. Det finns det mesta för att laga en enklare måltid/frukost på rummet om man vill. Ta med disktrasa och diskmedel.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Eric W
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Dålig hotel.
Mycket oväsen. Handtaget, el kontakt o kylen var trasig.
Service personalen sov naken i rummet utan att stänga dörren.
Liten pool.
Det tog nästan en timme att kunna checka in.
Bara frukosten var ok.

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Shake1010
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Hotellet är någorlunda standard, dock är toaletterna något konstigt planerade!
Rekommenderas inte för rörelsehindrade personer , det ligger intill bargatan!
Dock finns det en trevlig pool, som har sol större delen av dagen!

Bodde här: september 2016, reste som ett par
1  Tack Jan F
Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Vi ville åka till Rhodos mitt i Juli när alla resor var helt slut eller precis svindyra. Hittade dock detta hotell på Hotels.com så vi bokade. Visste att det skulle vara ett ungdomshotell, men vi tog det trots att vi är 35 och 40 år, Vi var de enda "vuxna" där den veckan.
Okej hotell för den som vill ha nära bargatan, Bra isolerat utåt, värre var det in mot hotellet, ganska lyhört. Supernära allt! Låg standard, men rent och fräscht. Trevlig personal, tyvärr inte jättekul frukost. I vår dusch rann inte vattnet ut så det blev lätt översvämning i badrummet. Man fick snåla på vattnet. Bra AC, jag blev snorförkyld.
Litet poolområde som jag aldrig fick chansen att ligga vid för det var fullt varje dag. Jag rekommenderar det underbara havet om man ska bada och bo på Europa hotell! :-)

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack Åsa L